czwartek, 26 kwietnia 2012

Floral

Hej ♥♥ Korzystając z ładnej pogody wybrałam się dzisiaj do fryzjera na małe podcięcie włosów ( lekko podcięłam końcówki i wycieniowałam włosy). Korzystając z okazji Magda zrobiła mi troche zdjęć dzisiejszej stylizacji. Na dworze było wyjątkowo ciepło, więc postanowiłam założyć koszulę mgiełkę, do tego miętowe rurki, frędzlastą torbę, jeansową kurtkę i trampki ♥ Jakoś nie mogłam się przełamać, żeby założyć baleriny :)) Ale już niedługo zacznę chodzić w balerinach :))













trampki- converse | rurki- pull&bear | torba- H&M | koszula- new look/sh | kurtka- vero moda | bransoletki- H&M | okulary- diverse |

Na koniec chciałam pozdrowić czytelniczki bloga, które spotkałam dzisiaj przed księgarnią ! :) ♥♥ To było dla mnie miłym zaskoczeniem, że ktoś mnie rozpoznał ♥

XOXO ♥
                                                                           Livi♥

32 komentarze:

  1. Jejku jejku TO OLIWIA !!!!,,podejść czy nie podejść, o co jesli nas wyśmieje?''
    Tak sie ciesze ze cie zobaczyłam !! Od dzisiaj oficjalnie jesteś blogową celebrytką ;) fanka sprzed księgarni-dziecko neo lat 16;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne spodnie :) i kolor okularów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz!!! Kocham tą stylizacje! ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja :) Cudowne buty,kurtka,okulary i torebka.
    Converse <3 ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz , mega zestaaw :)
    uwielbiam Twoją TORBĘĘE ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny zestaw a ta koszula-marzenie ;) zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się Twoja kurtka :) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo..Ja też chcę Cię spotkać. Ale to nie możliwe bo mieszkam w innym województwie :((( Bd płakać. Śliczna stylizacja.
    I jeszcze pytanko.
    Ile masz par conversów i jakie kolory?
    Ile zapłaciłaś za jedną parę i gdzie je kupiłaś?
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 3 pary conversów : takie szaro-granatowe, zielone i fioletowe
      Różnie za nie zapłaciłam :)

      Usuń
    2. aa..a gdzie je kupiłaś?
      Na allegro?

      Usuń
    3. Granatowe nie pamiętam, bo mam je już jakiś rok ^^ zielone w sh, a fioletowe na allegro :)

      Usuń
  10. Cudniee xD A gdzie mieszkasz ?? Jeśli można wiedzieć. ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A byłaś kiedyś w Krakowie ??

      Usuń
    2. Ojj, i to nie raz :)))))

      Usuń
    3. Hehehehee, ja mieszkam w Krakowie... No znaczy tak obok w powijacie Wielickim ;** Jeździsz tam na zakupy czy co ??

      Usuń
    4. Jeżdżę do cioci, bo mieszka w Krakowie ^^ A zakupy to przy okazji ;)

      Usuń
    5. Hehheee, to szuuuper ;**

      Usuń
    6. Heheheeee, fajniee :D

      Usuń
  11. oo , żeromskiego .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poniekąd.

      Usuń
    2. Akurat w tamtych okolicach nie mieszkam ^^

      Usuń
    3. ooo tez jstem z Radomia jak miło :D

      Usuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.