środa, 18 kwietnia 2012

Cupcakes, jeans, ring

Hej ♥ Przepraszam, że dawno nie było posta, ale w tym tygodniu miałam trochę nauki i nie miałam kiedy zrobić zdjęć outfitu ;/ Dzisiaj też pokaże Wam jeszcze kilka nowości, ale na szczęście wtorek, środa, czwartek wolne, bo są testy gimnazjalne, a potem tydzień wolnego, bo długi weekend majowy ♥♥ Wtedy posty na pewno będą częściej i mam nadzieję, że większość z outfitami. Dzisiaj pokażę Wam zdjęcia rzeczy, które kupiłam niedawno, a jeszcze ich tu nie było : kamizelka Lee, bokserkę H&M ( prezent) i pierścionek pancerz House. 




To tyle :)

XOXO ♥
                          Livi♥

23 komentarze:

  1. sliczna bluzeczka i jaki ładny wieszaczek masz!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne masz ciuchy :) i w ogóle dobrze się ubierasz :D mam prośbę do wszystkich dziewczyn tutaj :) możecie się tu zarejestrować ? http://shinybox.pl/?ref=9d17cf0

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Na początku sama myślałam, że nie będzie się dało w nim chodzić, ale o dziwo, jest bardzo wygodny :))))

      Usuń
  5. śliczna bokserka ;) że tak powiem... smakowita ;D zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna bluzka i kamizelka ;) już się nie mogę doczekać następnego tygodnia i wolnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna bluzka ;) I kamizelka też,pierścionek nie w moim stylu ;)
    Zapraszam do mnie,ciekawi mnie Twoje zdanie na temat moich nowych nabytków :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza koszulka. ;)

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie ;)
    Pierścionek nie w moim stylu, ale jest ładny :)
    Ty chodzisz do 1 gim?

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierościonek jest zajefajny:* tak samo jak bokserka i kamizelka, ale pierścionek naj mi sie podoba:**
    Wpadnij do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.