poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Koturny

Hej♥
 Wczoraj byłam na zakupach. Pojechałam bo buty na lato i ew. kostium kąpielowy. Kupiłam to i to ^^ Nie pokażę dzisiaj kostiumu, może przy okazji w jakimś poście, albo jutro ;> Ale moje nowe koturny możecie zobaczyć już w dzisiejszej stylizacji ♥ Stylizacja prosta: koturny, gładka bokserka i przewiewne kwieciste spodnie, które w dzisiejszy upał były idealne ;)
Niektóre zdjęcia są strasznie rozjaśnione, a to przez to, że strasznie świeciło słońce -.-' Ale i tak nie są najgorsze ;)









bokserka- Vila | spodnie- cubus | torba-sh | naszyjnik- pull&bear | okulary- diverse | koturny- deichmann |

I jak?

XOXO ♥
                                                                       Livi♥

29 komentarzy:

  1. wygladasz meeega :)
    buty i spodnie są niesamowite ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała stylizacja!
    Idealnie do Ciebie pasuje:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  3. za ile kupiłaś spodnie? :) w tym roku je kupiłaś?;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w tym roku :) nie pamiętam dokładnie ile, ale ok. 30 zł :)

      Usuń
  4. fajna stylizacja . Mam pytanie ile ma cm koturna ? pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli muszę jechać do deichmann'a.;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne spodnie! i koturny też, uwielbiam takie kwiatowe wzorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne buty,ale ja zdecydowanie wolę coś wyższego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. skad ty masz te converse ze tak ciagle wystawiasz na aukcje ? tanio je kupujesz . ciekawy blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, wyglądasz ślicznie! Zazdroszczę figury. ;) i mam wrażenie, że czas wybrać się do galerii. ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnee buciki . ;D
    mam podobne , tylko czarne . :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie! ;)
    + otagowałam Cię,wiecej dowiesz się u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Koturny są śliczne ale czy nie za wysokie? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie nie są za wysokie ^^ Pozornie koturn jest wysoki, ale bardzo wygodnie się w nich chodzi :D

      Usuń
    2. Haha :D Dla mnie zaś za niskie :D

      Usuń
    3. no, niskie. za wysokie to one nie są ^^ ;d

      Usuń
  13. ile dałaś za buty ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Heej. ♥ Fajne buty, ktoś z Twojej klasy nosi koturny, bo o ilę się nie mylę to chyba jesteś 1 gim. : D ? Ale świetne buty, nie przeczę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.