sobota, 28 kwietnia 2012

Luźnie

Hej ♥ Na dworze upał *.* Jak co dzień w taką pogodę wyszłam na dwór z dziewczynami :) Mam kilka zdjęć outfitu, takie prostego, codziennego. Lubię takie luźne stylizacje :) Główną rolę w tej stylizacji gra przewiewna, luźna tunika, którą zabrałam mamie ^^. Do tego rurki i trampki. Na początku miałam koronkowe baleriny, ale z racji ze szłam z Magdą i Klaudią na tamy ( miejsce zdjęć) wolałam zmienić buty :)








bluzka- mamy ^^ | legginsy- H&M/sh | okulary- atmosphere/all | trampki- converse | bransoletki-?|

Mam nadzieję, że w ten weekend majowy utrzyma sie taka pogoda, i tak jak ostatnio posty ze stylizacjami będą codziennie :)

XOXO♥
                                                                                           Livi♥

23 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz ;)
    wyciągnij od mamy gdzie ją kupiła ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. cuudną masz tą bluzkę :-)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie ;)
    Wyglądasz jakbyś chodziła po wodzie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie ! lubie koszulki z takiego materiału. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna bluzeczka i sceneria! :) Pozdrawiam :) zapraszam do mnie na konkurs, w którym możesz wygrać bon na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna bluzka :D
    Jak ja bym chciała schłodzić się nad jakąś wodą, ale mnie nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale tam ślicznie:) Chciałabym mieszkać niedaleko takiego miejsca:*

    OdpowiedzUsuń
  9. jak tam u Ciebie ślicznie. :) Wpadłam chyba w zachwyt :D Pogoda u mnie też jest śliczna. Pasowałoby gdzieś się wybrać i połazić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie. ;D
    Zdjęcia boskie. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna bluzka ;) zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyje*ana koszulka ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie wygląda, jakbyś chodziła po wodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne masz stylizacje normalnie super wejdżcie również na mój nowy mini blog i napiszcie co sądzici eot ych stylizacjach zuza1154.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.