wtorek, 10 kwietnia 2012

New

Hej ♥ Dzisiaj byłam na zakupach. Pojechałam w poszukiwaniu spodni, a kupiłam spodnie i 3 inne rzeczy ^^ Wszystkie ubrania kupiłam w Pull&Bear , a kolczyki w H&M ♥




Miętowe rurki ♥♥ na moim zdjęciu wyszły jakieś białe, więc  drugie zdjęcie ze strony Pull&Bear i ich rzeczywisty kolor :)


A skoro w mojej szafie pojawiły się nowe rzeczy, to na allegro również!
Zapraszam na moje aukcje ( wystawiłam nowe rzeczy) :

XOXO♥
                                                          Livi♥ 

32 komentarze:

  1. piękne rzeczy

    ale kolczyki cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko mi się podoba ! Pull&Bear ostatnio stał się prze ze mnie obleganych sklepem ;) bardzo fajny mają kolekcje ;>
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny sweter i spodnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka różnica między twoim zdjęciem a tym ze strony. Jeżeli w rzeczywistości wyglądają jak na tym drugim zdjęciu to je kocham :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wiem :/ Dlatego wstawiłam zdjęcie ze strony, bo właśnie w rzeczywistości wyglądają tak jak na 2 zdjęciu :)))

      Usuń
  5. Czarna bluzka i spodnie super ;D Reszta mi się nie podoba, bez urazy oczywiście ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kolor spodni <3 Mój ulubiony ostatnimi czasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne fajne, tez poluje na mietowe rrury :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochałam się w tych kolczykach *_*

    OdpowiedzUsuń
  9. W jakiej cenie były te kolczyki ?

    OdpowiedzUsuń
  10. chciałam te spodnie ale ostatnio nie było mojego rozmiaru :c

    OdpowiedzUsuń
  11. jezu, wszystko max ładne, ale kolczyki, to normalnie moje marzenie *-*
    już od dawna ich szukałam, ale nie mogłam znaleźć.
    kiedyś były w takim stylu do Bravo dołączone, ale ja wolę nie ryzykować z biżuterią z gazet, oczywiście tyczącej się kolczyków :D.
    Także tego, lecimy dzisiaj na zakupy! :3
    T.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny bloog , baardzo mi sie podobaa ; )I jakaaa ty jestes ładnaa .. ♥ ___ ♥.. Obserwuje .. I mysle , ze sie odwdzieczysz : http://roo-ooksa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznee te spodnie... Za ile kupiłaś te zajebist* kolczyki :** ? To są takie z łańcuszkiem, prawda ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za 19.90 :))) Tak, to są takie z łańcuszkiem ^^

      Usuń
    2. To dość drogo, ale i tak chyba warto ;D

      Usuń
  14. wszędzie szukam takich kolczyków ;O a co do zakupów to też tak zawsze mam ;) jadę po jedną konkretną rzecz a wracam z 10 innymi ;D zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne spodnie, mam podobne tylko bardziej błękitne niż miętowe ;)
    Wpadnij do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. malujesz się ?
    masz chłopaka ?
    zrobisz notkę o tym jakich kosmetyków do włosów lub(/) ciała / twarzy /ogólnie używasz ?
    ile masz par butów ?
    ile masz toreb ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.