wtorek, 24 kwietnia 2012

Tygrys

Hej ♥ Dzisiaj stylizacja bardziej na luzie. Luźna bluzka z tygrysem, klasyczne rurki, trampki i jakaś biżu, w tej stylizacji możecie zobaczyć bransoletkę, którą kupiłam w sobotę na przecenie. Lubie takie stylizacje oraz takie bluzki ^^W stylizacji możecie zobaczyć też moje nowe conversy ♥♥ Tym razem do mojej kolekcji dołączyły fioletowe ;))









trampki-converse | kurtka- stradivarius | rurki- no name | bluzka - DenimCo/sh | bokserka- Vila | torba- oasap.com | pierścionek- house | bransoletka- six |

Podczas zdjęć, trochę zaczęło padać ;p

I jak?

XOXO ♥ 
                                                                                Livi♥

33 komentarze:

  1. Świetna bluzka i torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. nie nawidzę cię za twój wygląd ! nie wiem jak można być aż tak pięknym <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie,ale ja odpuściłabym sobie tą czarną bluzkę pod spodem ;p Ale oczywiście nie na tą pogodę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fioletowe Conversy ! < 3 Jednakże postawiłabym do tego na baletki ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. swietna bluzka !
    bardzo fajna stylizacja .

    OdpowiedzUsuń
  6. Te trampki nie pasują mi.. a tak po za tym to świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna bransoletka i bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trmapki boooskie :) Pozdrawiam i zapraszam u mnie nowa notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie a ta bluzka mrau :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ta torebka.
    M.

    OdpowiedzUsuń
  11. conversy <3 ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. converseconverseconverse!

    OdpowiedzUsuń
  13. conversy :)
    ja mam jedną parę, na języku napisane,że rozmiar 34. przyłożyłam do conversów koleżanki, która ma rozmiar 36. moje były mniejsze o jakieś 0,5cm. muszę jeszcze poczekać aż do nich dorosnę. zastanawiałam się nad kupnem tego pierścionka. a bransoletka świetna!

    u mnie nowe posty. jeśli masz ochotę wpadnij

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie. <33
    Conversy boskie. ;* .

    OdpowiedzUsuń
  15. Super bluzka :P
    A buty zaczepiste xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Zarąbiście wprost :D
    Sliczna bluzka, butki.
    Wgl pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna bluzka ;)

    obserwujemy ? http://makesomecolour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. trampki z ciucholandu?

    OdpowiedzUsuń
  19. kupuje na ciucholandzie sprzedaje na allegro i sie jara ze ma tyle conversow haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skąd wiesz, że z ciucholandu? Nie jaram się, a to, że dla Ciebie 2 pary conversów to dużo, to już nie mój problem -.-

      Usuń
  20. boże ale wy to macie problemy -.- to jest jej sprawa gdzie się ubiera.. a nie wasza.. matko ; / ale wiesz co naprawdę te trampki wyglądają jak z ciucholandu. :| sorry , ale taka prawda... nie lubię cię ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.