środa, 4 kwietnia 2012

W7 vs Sally Hansen

Hej ♥ Nareszcie wolne! Mam nadzieję, że w tym czasie posty będą o wiele częściej i większość z nich będą to stylizacje. natomiast dzisiaj mam dla Was jeszcze post kosmetyczny z recenzją 2 z 3 kosmetyków od nocanka.pl.


najpierw błyszczyk:
Błyszczyk ma ładny, naturalny kolor a'la nude, pędzelek dobrze go rozprowadza, po nałożeniu błyszczyka na usta, czuć miłe, kojące mrowienie, jest wydajny. Cena ok.12 zł  Minusów nie zauważyłam :)

Korektor W7
Tutaj troszkę bardziej ponarzekam ;P Korektor ma 5 odcieni, dzięki czemu można łatwiej trafić w odpowiedni odcień, niż kupując korektor w jednym odcieniu. Dla mnie, słabo on kryje. Żeby pokrył niedoskonałości, trzeba nałożyć kilka warstw, co i tak nie maskuje tego kompletnie. Nie jest wydajny. Po miesiącu używania zużycie jest bardzo widoczne ( używałam pierwszego odcienia, co widać na zdj wyżej). Ogólnie dobrze się rozprowadza, ma lusterko, co też jest plusem i zmieści się do torebki, ale chyba, gdy ten mi się skończy, nie kupię go ponownie. Cena 15 zł

Zapraszam Was do sklepu 
 http://www.nocanka.pl/

Na dzisiaj tyle. Jutro jadę na zakupy do galerii z Paulą w poszukiwaniu konkretnych rzeczy. Oby udało mi się je kupić♥

XOXO ♥
                                                                                                   Livi♥

24 komentarze:

  1. Może skuszę się na błyszczyk, jednak korektora raczej na sobie wypróbowywać nie będę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten błyszczyk interesujący jest:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  3. błyszczyk mnie zainteresował :)
    zapraszam na moje KONKURSY :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Blyszczyk dla mnie wyglada ciekawie!; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny błyszczyk. ;D
    Korektor nie jest za fajny.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja używam korektor z essence :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny błyszczyk.
    Ja muszę sobie kupić jakiś korektor.Polecasz jakiś? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, ogólnie to sama szukam jakiegoś dobrego korektora, ale jak narazie najlepszym ze wszystkich które używałam to korektory z Vipery i acne camouflage,ktorego pisałam kiedyś recenzje na blogu :))))

      Usuń
  8. Fajnie, że nie zareklamowałaś wszystkiego tak idealnie, mimo, ze dostalas do recenzji :) na plus! A blyszczyk jest sliczny :) Pozdrawiam, u mnie nowa notka- zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten zestaw korektorów wygląda bardzo ciekawie ! widać, że jest bardzo praktyczny :) muszę sobie sprawić podobny, bo z pewnością się przyda. Pozdrawiam ! x



    http://mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny blog!:)
    Zapraszam:
    karmelkowelife.blogspot.com
    Dodaj do obserwatorów a ja odwdzięczę się tym samym:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli nie podoba ci się ten korektor to po co o nim piszesz?

    OdpowiedzUsuń
  12. Bo w recenzjach pisze się nie tylko zalety produktu, ale wady też, i skoro ten korektor ma wady, to o nich pisze. Proste! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmmm...korektor wygląda bardzo obiecująco, może dlatego, że ma kilka kolorów...nie wiem , ale strasznie nieestetyczny się zrobił po miesiącu użytkowania. Wolę korektory w pędzelkach takie jak błyszczyki ;)
    Pozdrawiam, zajrzyj czasem do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. błyszczyk wydaje sie fajny,jednak mysle ze do mnie nie pasowałby ten kolor :D dodaje do obserwowancyh,miło by było gdybyś zaglądnęła na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny błyszczyk ;) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.