czwartek, 10 maja 2012

Biżu

Hej ♥
Wczoraj przyszła do mnie paczuszka od Zielonego Kota. Na tej firmie się jeszcze nie zawiodłam. Już kilka razy otrzymałam od nich biżuterię i jest ona bardzo dobra jakościowo! Ceny są też niczego sobię, jak na takie dodatki ♥ Na prawdę polecam Wam tę firmę z czystym sumieniem! Tym razem dostałam śliczny zegarek i przesłodkie kolczyki ♥
Zobaczcie sami:





Niedługo stylizacja z tymi rzeczami :) 
Zobaczcie, jaką ofertę ma dla swoich klientów sklep Zielony Kot !

XOXO♥
                                                            Livi♥

21 komentarzy:

  1. Zegarek jest przepiękny. ;P
    Kolczyki również. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna biżuteria ;) Strasznie podoba mi się ten zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne dodatki a ten zegarek jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki chyba nie dla mnie, ale zegarek jak najbardziej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koooooooocham takie dodatki *-*
    T.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaczepisty zegarek ;*
    Zadałam pytanie 2 posty temu i nie dostała odp więc piszę jeszcze raz. :) Mam nadzieje żę mi odpowiesz.

    Na czym taka współpraca polega?
    I czy ty sb wybierasz rzeczy które chcesz i oni ci dają ?:(
    Nie kumam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Jeszcze nie przeglądałam dokładnie komentarzy i mogłam go przegapić ;) Jak możesz, to podaj mi swojego maila, albo do mnie napisz, a ja Ci wszystko dokładnie wytłumacze ^^

      Usuń
    2. ok napiszę do Ciebie :)

      Usuń
  7. Czy mogłabyś podać link z tym ślicznym zegarkiem , bo nie mogę znaleźć i tej torebki od oasap? :) Z góry dzięki :D J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zegarek:
      http://www.zielonykot.pl/towary.php?n=1&id_p=36723&ilosc=1
      Torba:
      http://www.oasap.com/show/4846-punk-style-rivet-trim-textured-faux-leather-shoulder-bag.html

      Usuń
  8. zegarek jest przepiękny! <3
    zapraszam do siebie, deleks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Excellent Working Dear Friend Nice Information Share all over the world.olympic station cycles.God Bless You..
    olympic park cycles

    http://usedcycleshoplondon.blogspot.com/2012/05/trendy-cycle-shops-london-bicycle-shops.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.