niedziela, 13 maja 2012

Brzoskwinka

Hej ♥
Kilka dni temu byłam w galerii i w Pull&Bear zauważyłam śliczne brzoskwiniowe spodnie ♥.♥ Były to identyczne spodnie jak moje miętowe tylko różniły się kolorem. Zastanawiałam się nad ich kupnem, i tak dzisiaj się na nie zdecydowałam i po nie pojechałam ;) Zobaczcie:


 Kolor najbliższy rzeczywistemu ^^

Wczoraj powystawiałam trochę nowych rzeczy na allegro, w tym trochę biżuterii (m.inn. pierścionek z flagą)! Dzisiaj też jeszcze będę wystawiała, więc zapraszam na aukcje!

Na dzisiaj tyle.
XOXO♥
                                                   Livi♥

21 komentarzy:

  1. zajebistee <33 ile kosztowały?♥

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny mają ten kolorek<3
    +Mam problemy z netem, klikałam i zatwierdzałam, ale mogło się coś przerwać;)
    Już obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę , śliczne są! :D J.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor rzeczywiście świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor tych spodni jest przepiękny. *,* I za razem bardzo odważny, bo sama chyba bym ich nie założyła choć bardzo mi się podobają.;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne spodnie, świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cuudowne sama mam juz rozowe i mietowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne spodnie, masz do nich idealną sylwetkę, a ta koszula z poprzedniego posta..zakochałam się w niej <3 !
    Fajny blog, z chęcią obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor prześwietny! powinnam wpaść do Pull&Bear, bo na tobie wyglądają świetnie... ciekawe jak u mnie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię brzoskwiniowego ale ładnie na tobie leżą.
    M.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.