sobota, 5 maja 2012

D.I.Y - ombre shorts

Hej ♥
Tak jak obiecałam, dzisiaj post z D.I.Y :)
Ostatnio modne stały się cieniowane ubrania ! Rozjaśniane bluzki, spodnie można spotkać na sklepowych półkach m.in. w Zarze . Zainspirowana tym wzorem, postanowiłam zrobić takie spodenki sama ! Efekt bardzo mi się podoba, i myślę, że jeszcze coś przerobie tym sposobem ;) a teraz zobaczcie, jak to zrobić !

1. Jeśli nie mamy szortów, można obciąć jakieś spodnie, tak jak ja ^^ ( kolor nieco nie wyszedł ;/ są one mocniej fioletowe)
2. Następnie maczamy nogawki ( tyle ile chcemy wycieniować) w wybielaczu. I zostawiamy je na jakąś godzinę.
3. I tak po godzinie, gdy spodenki wyschną mamy nasze ombre shorts!



I jak?

XOXO ♥
                                                                             Livi♥

29 komentarzy:

  1. super!!:) ale masz szczuplutkie nóżki !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie
    Podkradnę ci pomysł ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. a powiem ci że pomysł to ty miałaś dobry XD

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne są! ;) widziałam filmik u DulceCandy jak takie coś zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne , na pewno wykorzystam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. o ja CUUUDOWNE ♥

    zapraszam na konkurs ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialnie to wyszlo!
    Zamoczylas je tak jak widac to na zdjeciu, czy jeszcze jakos "rozmazałaś" wyżej ten wybielacz, żeby wyszly te zacieki??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodenki tylko zamoczyłam jak na zdjęciu. Zacieki same wyszły :)))

      Usuń
  8. Hej,a można też pociapać nie?;D
    Jakiś pędzel w wybielaczu i ciapać na ubranie ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne, na pewno spróbuję tego sposobu ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny efekt , ja chciałam zrobić tak z koszulą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog!

    Zapraszam do mnie: http://fashion-by-anita.blogspot.com/
    +jeśli możesz dodaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne są :)
    ja bym dodała jeszcze jakieś ćwieki i by były już super:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne! zrobię tak z jeansami ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega :) jestes pewna, ze nie beda sie strzępić? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lecę do sklepu po wybielacz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie.
    Wiesz masz szczupłe nogi. Wiele dziewczyn by chcialo :>
    Co do sotatniego posta skąd ta firma znała twój rozmiar?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo zanim pierwszy raz dostałam od nich rzecz, to podawałam im moje wymiary ^^

      Usuń
  17. świetny efekt, muszę takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne, aczkolwiek nie jestem zachwycona ubraniami ombre ;3
    M.

    OdpowiedzUsuń
  19. :O Wyglądają cudownie! Chyba mam pomysł, co bd za niedługo robić ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super pomysł, fajna pościel. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.