niedziela, 20 maja 2012

Lordsy

Hej ♥
Przepraszam za małą przerwę, ale zbliża się koniec roku szkolnego, a co za tym idzie-masa sprawdzianów -.- 
Ale przechodząc do tematu posta ;) W tym sezonie bardzo modne stały się lordsy. W internetowych sklepach możemy znaleźć masę modelów w przeróżnych kolorach tych butów. Mi najbardziej podobają się gładkie lordsy z ćwiekami ♥ Zastanawiam się, czy nie zamówić sobie jakiegoś modelu, ale nie mogę się zdecydować które ^^ Modele, które wpadły mi w oko:







wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony deezee.

Co o nich sądzicie? Hot or Not? 
A może któraś z Was ma już lordsy w swojej szafie? Warto kupić?

XOXO♥
                                                                                      Livi ♥

ps. Dziękuję za 500 obserwatorów ♥♥♥

23 komentarze:

  1. oczywiście, że HOT , bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hot, a w szczególności czarnee <3
    Świetny blog, będę odwiedzać :P
    Zapraszam:
    http://wykrzywilesmiusta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. 4 Najlepsze ;D
    Wszystkie są HOT

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne są mi najbardziej podobają się pastelowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ladne, chociaz nie wiem czy na ulice bym wyszla :D ale fajnie sie prezentuja u kogos ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś mnie do siebie nie przekonują, są ładne jednak nie dla mnie. ;p
    Czarne najlepsze. ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. To chyba nie mój styl.
    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Not,zdecydowanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Te czarne są najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. te przedostatnie i ostatnie są cudne *.* , zdecydowanie hot ; D

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wiem, jakoś do mnie nie premawiają.Jak większość trendów mnie zachwyca, ten jakoś nie bardzo. ;/ Myślę, że ja bym w nich nie wyszła, jednak u innych mogą wyglądać ok-jak napisało kilka dziewczyn.
    T.

    OdpowiedzUsuń
  12. ogólnie lordsy mi się podobają , ale te z ćwiekami według mnie mają satnowczo ich za dużo .;D

    OdpowiedzUsuń
  13. mi się podobają całe beżowe, ale wszystko to kwestia gustu. ;)
    zapraszam do mnie - paperheartsart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam te czarne, są super, wygodne, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobają mi się te czarne :D
    Masz bardzo fajny blog ;))
    Inspirując się Nim założyłam swój własny ! ^^
    Może zajrzysz ? ;*
    http://modaiuroda13.blogspot.com/
    Jest tam co prawda dopiero 1 - dzisiejsza notka. Ale jutro postaram się dodać nową ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Czarne są najlepsze;d

    A tak w ogóle to masz fajnego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  17. mam pastelowe . , ♥
    sa boskie i wygodne . !
    polecam
    Julka M .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.