piątek, 4 maja 2012

Miłe zaskoczenie

Hej ♥
Dzisiaj siedząc w domu zaskoczył mnie listonosz przynosząc przesyłkę od TBsport. To było miłe zaskoczenie, tym bardziej, że nie spodziewałam się tej paczuszki ;) W przesyłce były czarne legginsy i spódnica ♥ Dodatkowo były kolczyki ^^




Zdjęcia nie oddają uroku ubrań ;)
Te i inne śliczne ubrania możecie znaleźć na stronie  TBsport <--klik i na ich allegro TB <--klik

Jutro post z D.I.Y !

XOXO ♥
                                                                   Livi♥

26 komentarzy:

  1. bardzo fajne rzeczy dostałaś , zazdroszczę :)
    zapraszam na konkurs ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rzeczy,a zwłaszcza spódnica.
    Naprawdę cudowna!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnica ladnie sie prezentuje ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wcześniej wspominałaś coś o tym że zakupiłaś strój kąpielowy, pokażesz go ? : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się go pokazać jakoś na tygodniu :)

      Usuń
    2. a w jakim sklepie zakupiłaś ?

      Usuń
  5. Sostalam rowniez taka spodniczke ;) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna spódnica. <3
    Legginsy też. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna spódnica;) Zapraszam do mnie:

    www.kaktusik12.blogspot.com

    www.kaktusik12.blogspot.com

    www.kaktusik12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jak to zrobiłaś że dostałaś a nie zamówiłaś ? ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja współpracuję z tą firmą, a już kiedyś dostałam od nich spodnie, i nie spodziewałam się, że dostanę coś drugi raz ^^

      Usuń
  9. Też się jaram tą twoją spódnicą. ♥

    a tw. jak załatwiasz sobie współpracę z takimi firmami ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajduje na internecie różne sklepy internetowe, albo zauważam jakieś ciekawe sklepy na blogach u innych dziewczyn i piszę do danego sklepu maila :))

      Usuń
  10. śliczne rzeczy ;) ale spódnicę wolałabym odrobinę krótszą ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódnica jak najbardziej ok. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.