wtorek, 8 maja 2012

Mint

Hej♥
Dzisiaj korzystając z okazji, że nie miałam lekcji, bo byłam z klasą w kinie, postanowiłam dodać jakiś outfit ;)
Główną rolę w dzisiejszej stylizacji gra bluzka od oasap.com . Do tego miętowe rurki ♥ , skórzana kurtka i torba również od oasap .







bluzka - H&M/oasap.com | rurki- pull&bear | tenisówki - H&M | torba- oasap.com | pierścionek- house |

Serdecznie zapraszam Was na: http://www.oasap.com/ !

XOXO♥
                                                                                Livi♥

26 komentarzy:

  1. Widzę, że u Ciebie nie pada :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna stylizacja :D
    Poluję na mietowe rurki. Już mam jedne na oku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu też Twoja Mama robiła zdjęcia?
      Pozdrowienia dla Twojej Mamy :* <33

      Usuń
    2. Nie, tutaj akurat nie :)

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się bluzka, zwłaszcza jej tył;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta koszulka jest świetna. A stylizacja boska! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja boska.; p
    Koszulka świetnie dopasowana.
    Czerpiesz skądś inspiracje na ubiór? ; ]

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham twoje spodnie! tez mam je w planach ale jestem spłukana z kasy ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w tej bluzce!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, śliczna bluzeczka - też chyba będę taką miała, czekam na kuriera, nie wiem czy na pewno taką samą, ale na pewno z sercem. :) świetny secik Kochana, ruraki idealnie pasują!

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooj ruraki - rurki oczywiście! :)

      Usuń
  9. ale cudny set ; D

    zapraszam na rozdanie ; D
    http://scottismylife.blogspot.com/2012/05/wiosenne-rozdanie-0805-0806.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham tą bluzkę i rurki! <33

    OdpowiedzUsuń
  11. zmieniłam wielkosc w kodzie

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny outfit;) Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania;)
    www.kaktusik12.blogspot.com

    www.kaktusik12.blogspot.com

    www.kaktusik12.blogspot.com

    www.kaktusik12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny jest ten outfit! :-)
    Zapraszam do mnie, jeśli blog się spodoba było by miło gdybyś zaobserwowała. :-)
    Pozdrawiam.^^

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne spodnie :)

    __
    http://ellysska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. http://adancing-queen.blogspot.com/
    ZAPRASZAM NA BLOG AGATY !

    OdpowiedzUsuń
  16. pierwsze zdjęcia to portal . :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.