poniedziałek, 7 maja 2012

Przesyłka/ kostium

Hej ♥
Jak wcześniej wspomniałam, ostatnio kupiłam sobie kostium i dzisiaj Wam go pokażę ^^ 
Dzisiaj przyszła do mnie też cudna bluzeczka od oasap.com <--klik ♥♥ W bluzce spodobało mi się to, że materiał jest prześwitujący jak w mgiełkach i ten tył zapinany na guziczki ♥ Na zdjęciach jest nieco wygnieciona i materiał wygląda na błyszczący, ale w rzeczywistości taki nie jest ;) 
Bluzka ( H&M/oasap.com )



Kostium - H&M ( góra 19.90|dół 19.90 )


Na koniec jeszcze raz serdecznie Was zapraszam na stronę
gdzie możecie znaleźć śliczne ciuszki i dodatki! ♥

XOXO♥
                                                                    Livi♥

22 komentarze:

  1. mnie sie osobiście kostium mniej podoba , ale każdy mam moim zdaniem inny gust . a bluzka rewelacjaa ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Heej ! Mam pytanko czy były jakieś jeszcze inne kostiumy za 20 zł czy tylko takie ? bo w innych sklepach to za stówe i właśnie pytam : ) .dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, były jeszcze jakeś inne modele po 19.90 :)))

      Usuń
    2. dziękuję serdecznie. Bardzo lubię twojego bloga. świetny ! ; ) gdzie kupujesz przeważnie ubrania ?

      Usuń
    3. Dzięki ;* Różnie ^^

      Usuń
  3. Śliczny kostium ;)
    Bluzka juz mniej mi się podoba ale każdy ma inny gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna bluzka. ;D
    Kostium też. ; p

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczna jest ta bluzeczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też ostatnio kupilam strój z hm:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojejju. Obserwujemy, prześlicznie piszesz, jak tak to odpowiedz w komentarzu u mnie ;) Ps. Śliczny wygląd bloga ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. O właśnie takiego kostiumu szukałam!;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne ciuszki :D Kostium też super ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna bluzka :) podobają mi się tyły zapinane na guziczki, dodają jeszcze więcej uroku całości :)
    + właśnie mam w zamiarze kupno tego stroju w h&m ;d genialny jest i cena rewelacyjna ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. na oasap kupujesz za euro ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja te rzeczy dostaję w ramach współpracy, więc za nie nie płace :)))

      Usuń
    2. Na czym taka współpraca polega?
      I czy ty sb wybierasz rzeczy które chcesz i oni ci dają ?:(
      Nie kumam

      Usuń
  12. Koszulka jest świetna! Taka inna. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.