niedziela, 6 maja 2012

Skirt

Hej ♥
Pogoda coś się nam psuje ;/  Ale i tak jest ciepło :) 
Dzisiejsza stylizacja jest taka 'dziewczęca' ^^ Spódnicę, którą ostatnio dostałam od TBsport połączyłam z gładką bokserką, co daje efekt sukienki ♥ Do tego koronkowe baleriny, torebka na łańcuszku i jeansowa kurtka, bo w bluzce na ramiączka było mi trochę chłodno :)










spódnica - TB sport | bokserka- vila | baleriny- deichmann | kurtka- vero moda | torebka- atmosphere | naszyjnik - zielony kot | 

I jak?

XOXO ♥ 
                                                                                 Livi♥

25 komentarzy:

  1. Nono, jeden z najlepszych outfitów jakie u ciebie widziałam.
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ślicznotka:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam jeansowe kurtki a ani jednej nie mam w szafie ! chętnie bym ci tą ukradła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie to wygląda , meega ♥
    to Twoja siostra? jesteście jak dwie krople wody ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Tak, to moja siostra :)

      Usuń
  5. Śliczna spódniczka!!

    Zapraszam http://domanemika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko fajnie, tylko zmieniłabym buty :P

    OdpowiedzUsuń
  7. tfoja śoztra jusz lepiei wyglonda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba przydałby ci się słownik:)

      Usuń
    2. Żałosne są te komentarze. Przecież Ona bardzo ładnie wygląda. Każdy ma swój styl. I zgadzam się z Usią :D ^^

      Usuń
  8. Oddaj mi kurtkę ;< hahah;] jest śliczna ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna stylizacja, ale bez łańcuszka byłoby chyba lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie wyglądasz ;) fajna ta jeansowa kurtka.

    OdpowiedzUsuń
  11. JA mam jeszcze pytanie.
    Twoja mama wie że jesteś że tak powiem "sławna" w necie wie że prowadzisz bloga i dodajesz zdjęcia??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sławna nie jestem ;) Tak, moja mama wie, że prowadzę bloga, często (jak np. w tym poście) robi mi zdjęcia stylizacji ^^

      Usuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.