piątek, 25 maja 2012

Stylizacja

Hej ♥
Wiem, była przerwa w postach ale mam nadzieję, że nie będzie już do końca roku szkolnego tak dużo sprawdzianów jak miałam w tym tygodniu , i że posty będą częściej dodawane.
Dzisiaj nie wiem co mnie podkusiło, ale wybrałam się na noc wyprzedaży do galerii ;)  Wróciłam do domu przed 22 ;p Ludzi tam jak mrówek ^^ Takim zakupom mówię stanowczo NIE. Wolę jednak jechać na spokojnie i rozejrzeć się po sklepach, niż przepychać się miedzy tłumem :) Ale za to mam kilka zdjęć dzisiejszej stylizacji:







koszula- H&M/sh | Rurki-pull&bear| pierścionek- stradivarius | torba- oasap.com | koturny- deichmann |

I jak?
XOXO♥
                                                       Livi♥

16 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz ! Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a no widziałam Cię . :>
    Ja także nienawidzę tych tłumów ..
    pozdrawiam , xoxo .

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam cię jak zawsze super wyglądasz!
    no i wreszcie post dodałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam sie wczoraj na juwenaliach bawiłam :D tez lubie spokoj kiedy cos wybieram :D
    bardzo ładny zestaw, tylko ja bym założyła biała bokserke pod spód :))

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne te spodnie ;)

    Zapraszam do mnie http://domanemika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne buty. ;)

    www.rosaelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kolorek spodni! :) Buziaki, zapraszam na nową notkę u mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ślicznie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  9. zajefajna torebka i spodnie.! ;)

    zapraszam do mnie:
    mycolorfashioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo spodobała mi się twoja koszula i ten pierścionek. ♥♥ zapraszam do mnie: http://wikula-i-moja-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodnie <3 kocham ten kolor !!!! Bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne spodnie, buty, mgiełka ogólnie super stylizacja! I ten kolor spodni♥
    Zapraszam do mnie:

    www.kaktusik12.blogspot.com

    www.kaktusik12.blogspot.com

    www.kaktusik12.blogspot.com

    www.kaktusik12.blogspor.com

    OdpowiedzUsuń
  13. wydaje mi się że pod koszulę mgiełkę lepiej by pasowała biała / brzoskwiniowa bokserka. z czarną wygląda to nieestetycznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.