niedziela, 27 maja 2012

Vampire

Hej ♥
Dzisiejszy post ze stylizacją, podobną do ostatniej ^^ Wczoraj pogoda strasznie się mieniła - raz świeciło słonce, potem wiał wiatr, pokropywał deszcz i kompletnie nie wiedziałam co założyć, żeby nie było mi za gorąco, ani za zimno :) Postanowiłam założyć mgiełkę z ostatniego posta, pod to czarną bluzkę, co jednym się nie podoba, a innym przeciwnie ;) Ja, zakładając pod mgiełkę czarną bluzkę, chciałam uzyskać właśnie taki efekt, jaki uzyskałam ;p Dodatkiem do stylizacji jest naszyjnik - wampirze kły, który kupiłam w piątek na nocy zakupów .












rurki-no name| koszula-H&M/sh | torba-sh | naszyjnik- claire's | koturny-deichmann | nausznica- H&M |

I jak?
XOXO♥
                                           Livi♥

ps, biorę udział w konkursie u stylebyilo

25 komentarzy:

  1. Śliczna koszula i spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. baaardzo podoba mi się Twoja koszula!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile kosztowała mgiełka?
    I można wiedzieć jaki masz model telefonu, bo widzę że masz w kieszeni <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ile się nie mylę to motorola flipout ;>

      Usuń
    2. Tak, to motorola flipout :) a co do koszuli, to nie pamiętam dokładnie za ile ją kupiłam, ale ok. 13 zł :D

      Usuń
  4. świetne :)
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :
    Pozdrawiam i życzę Miłego dnia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne rzeczy wy haczyłaś w sh ;)

    Zapraszam o mnie do obserwacji http://domanemika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądasz! Ostatnio widziałam te buty w Deichmannie i się zastanawiałam nad kupnem ich ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Strój świetny. ;p
    A ta koszula jest po prostu idealna. . . <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja.Mnie podobają się naszyjnik i kolczyk.

    zapraszam do mnie
    mycolorfashioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wydaje mi się , ze te kły nie pasują do mgiełki , bo są trochę za krótkie i psują efekt . myślę, że mgiełka nie wygląda efektywnie do takich stylizacji z czarnym , a bardziej do pomarańczy , beżów , brązu , różu czy miętowego.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajna stylizacja, aczkolwiek, tak jak ktoś u góry uważam, że kły nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam do mnie nowy post !! : http://wikula-i-moja-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo, bardzoo fajny ♥
    Obserwuję, odwdzięczysz sie ?
    http://shakeshake-guralowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja, bardzo mi się podoba.
    według mnie wszystko dobrze pasuje, a czarna koszulka do mgiełki wygląda fajnie.
    T.

    OdpowiedzUsuń
  15. BARDZO BARDZO BARDZO ARDZO FAJNIE : O ♥
    KOCHAM TWÓJ BLOG, już obserwuję ! zajrzysz do mnie ? proszę , bardzo mi zależy, żeyś yła w obserwatorach mojego nowego bloga : O
    http://u-must-stay-strong.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. jej ;osuper stylizacja:oskąd mgiełka??


    kookeshi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.