środa, 30 maja 2012

Wieszak

Hej♥
Dzisiaj chcę Wam pokazać prezent od rodziców, który wybrałam sobie na Dzień Dziecka ^^  Chyba wielu z nas na co dzień zachowuje się dorośle, ale jak przyjdzie co do czego, to obchodzi to święto ;))
Dostałam wieszak na biżuterię z Clarie's  ♥♥ Jest on bardzo fajny i przydatny^^ Mam na nim prawie wszystkie bransoletki i tylko kilka naszyjników, bo reszta wisi na korkowej tablicy;p Nie noszę wiszących kolczyków, więc na miejscu kolczyków powiesiłam kilka pierścionków z mojej kolekcji ♥




I jak Wam się podoba? Mi baardzo ♥♥

XOXO♥
                                                        Livi♥

23 komentarze:

  1. Fajny wieszak, bardzo pomysłowy i przydatny. ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ten wieszak jest cudowny *_*
    Obserwuję . . <3
    Zapraszam do siebie : http://rayna-world.blogspot.com/
    Dopiero zaczynam prowadzić bloga, ale mam nadzieję , że z czasem będzie on coraz ciekawszy . <3
    Pozdrawiam . ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna i przydatna rzecz

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej ile ty masz bransoletek ;) Fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny,
    prezent na dzień dziecka
    Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudo *.* przydało by mi się . ; D

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, jest genialny :] mi też by się taki przydał.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny wieszak , widać , że Ci się przyda . ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. o matko,cudny ten wieszaczek !
    można wiedzieć gdzie dokładniej kupiłaś? ( zamówiłaś przez internet?).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak napisałam w poście, to jest prezent od moich rodziców :) moja mama kupiła go w Claire's :))))

      Usuń
  10. cudowny *,*

    Mam prośbę to dla mnie ważne weszła byś na mojego bloga i napisała co o nim sądzisz? kookeshi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo przydatne :)
    bardzo mi się podoba
    + obserwuje, zapraszam do siebie.
    http://las-tontas-no-van-al-cielo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny prezent ! O.o
    dodaję ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie zapraszam do mnie: http://wikula-i-moja-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny wieszak !
    I ile biżutrii *.*
    Zapraszam do mnie :3 - http://my-life-myself-xo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny wieszak mam podobny ;] zapraszam do mnie ;>

    OdpowiedzUsuń
  16. zapraszam do obserwowania
    http://pprzezrozoweokulary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki piękny blog :)
    Bardzo mi się podoba. Ogladnełam większość Twoich postów. Są bardzo Ciekawe.
    Wpadam tu częściej. Obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.