poniedziałek, 21 maja 2012

zwiewnie i różowo

Hej ♥
Wczoraj udało mi się zrobić zdjęcia outfitu, więc dzisiaj Wam go pokażę ;)
Wczoraj było baardzo ciepło, więc postawiłam na zwiewną różową bluzkę, do tego niedawno pokazywane - morelowe rurki i koturny ♥ Jako dodatek użyłam własnoręcznie zrobioną bransoletkę ze złotym łańcuchem ;)









rurki-pull&bear | bluzka-mamy ;p | bransoletka - D.I.Y | okulary - atmosphere/all |

XOXO♥
                                                              Livi♥

28 komentarzy:

  1. cudna bluzka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał, świetna bluzeczka i oksy! : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne koturny. :)
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie!:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, kocham tą bransoletkę i koturny <333

    OdpowiedzUsuń
  6. masz talent dziewczyno. ;D <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny outfit . ♥
    Ale jesteś śliczna ! ^^
    Obserwuję i zaprraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie. ;d
    B. ładna bransoletka. ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna ta bluzeczka i podoba mi sie pomysl na bransoletkę:)
    obserwuje!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie dobrany strój. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna stylizacja . ;D
    Mam nowe posty , zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super fajne rurki ;)

    mycolorfashioon.blogspot.com zapraszam!xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie wszystko dopasowane :> Dodałam do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  14. such a great look! Love your outfit, the shoes are amazing!
    :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. Love it darling! Check my blog and tell me if you wanna follow each other! ;) Kisses from Romania!

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
  16. prześlicznie ;* wgl dziewczyno masz PRZECUDOWNE nogi ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zrobiłaś tak wgl. tą bransoletkę ?? ;) śliczna jest ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodki zestaw :) Co jak co ale nogi to masz świetne *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.