niedziela, 10 czerwca 2012

10/06

Hej♥
laptopa jeszcze nie mam, będzie dopiero w środę >.< Ale na szczęście kochana Madzia udostępniła mi komputer do napisania posta ♥ Dzisiaj pokażę Wam stylizację z środy, a we wtorek pojawi się automatyczna notatka z dzisiejszym outfitem. A od środy stylizacje będą już na bieżąco ;))
W dzisiejszym poście możecie zobaczyć stylizację z nową bluzką od oasap z motywem ptaków na plecach. Do tego rurki, torba aktówka i parka. Uzupełnieniem całej stylizacji jest biżuteria, którą pokazywałam 2 posty wcześniej.














kolczyki,bransoletki-H&M | zegarek-claire's | bluzka- oasap.com | parka- H&M | rurki- no name | tenisówki- H&M |

Tę bluzkę i wiele innych świetnych rzeczy możecie znaleźć na :

XOXO♥
                                                                        Livi♥

22 komentarze:

  1. Jeju ta śliczna bluzka i te kolczyki*,*
    chyba się zakochałam!♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  2. dawno kupiłaś kolczyki ile zapłaciłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kolczyki kupiłam niedawno, a dałam za nie 10 zł :))

      Usuń
  3. fajnie wszystko pasuje ;)

    scottismylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz :)
    mam podobną kurtkę do Twojej :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny zegarek i spodobały mi się tenisówki. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolczyki, zegarek, bluzka <333

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka i kolczyki są super. ;)
    + dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie.
    http://full-of-magic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie zegarki! :)
    kochana zapraszam na rozdanie, do wygrania podkład VERSACE :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. boska ta bluzka;D
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyglądasz!
    Zapraszam do obserwacji http://domanemika.blogspot.com/
    ja już obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Chcesz otrzymywać kosmetyki do testowania co miesiąc???!!! Wysyłka za free! To jedyna taka okazja!
    Zarejestruj się i ciesz darmowymi kosmetykami! http:\\shinybox.pl\?ref=6f754d7

    OdpowiedzUsuń
  12. mam taki sam zegarek♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz :) Podoba mi się bluzka ;)
    _____
    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.