czwartek, 28 czerwca 2012

28/06/12

Hej♥
Jutro wszyscy oficjalnie rozpoczniemy wakacje! A skoro rozpoczną się wakacje rozpoczną się też wyjazdy ;p Ja wyjeżdżam już w czwartek, ale całe szczęście będę miała internet, więc posty zachowają swoją regularność. Dzisiaj pokażę Wam outfit, taki prosty, na co dzień. Na zdjęcia możecie zobaczyć też co zrobiłam z włosami na wakacje, a mianowicie ombre ♥ omomom *,* Na początku miałam robić kolorowe końcówki, ale postawiłam na naturalny kolor i tylko je rozjaśniłam. 










torba-six | spodenki-sh | koszula- H&M/sh | baleriny-deichmann | okulary-H&M |

XOXO
                                                                Livi♥

21 komentarzy:

  1. ale ładnie Ci ombre wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No wakacje już jutro ♥ Czym zrobiłaś ombre ??świetne jest :) Sama robiłaś czy u fryzjera??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* Robiłam u fryzjera :)

      Usuń
  3. Fajny blog :) I butki.A włosy są piękne !
    Obserwuje + licze na to samo

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. ;p
    Ombre świetne! ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. ile kosztowalo zrobienie ombre ? I czy to jest na stałe ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapłaciłam 70 zł. Zależy czym zrobisz, bo jak farbą, to z czasem kolor Ci się zmyje. Ja miałam robione rozjaśniaczem i już mam na stałe, bo naturalny kolor na końcówkach został rozjaśniony i już się nie zmyje :)

      Usuń
  6. ubóstwiam tą torebkę! (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Wez dodaj zdjecia z zakonczenia roku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz :)
    Jesteś bardzo ładna ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny outfit i fajne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne te włosy ! ♥.♥
    Bardzo ci się zniszczyły ? ;)
    Zapraszam na : http://ice-cream-and-cake-xd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;*
      Wiesz rozjaśnianie, ma w sobie ten minus, że wysusza włosy, ale mi się tak bardzo nie wysuszyły,a to dlatego, że podczas mycia na końcówki nakładam masę odżywki ! :D

      Usuń
  11. chciałam się zapytać co z projektem modna nastolatka >?>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kompletnie o nim zapomniałam ! :P Ale nie będę go realizowała, bo tamte zdjęcia, co wcześniej wysłały mi czytelniczki gdzieś mi przepadły ;c

      Usuń
  12. mam pytanie ... nie wiesz może jaka fajna szamponetka ? chciałabym miec na jakieś 10 myc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, nie orientuję się za bardzo, bo nigdy nie farbowałam włosów szamponetką. Ale ja jakbym miałą farbować włosy i chciała, żeby efekt utrzymał się dłużej, to polecam spróbować tonerem, który podobno trzyma się około 6 myć, a ich kolory są piękne zdecydowanie lepsze niż szamponetek! Choć uważam, że jeśli chcesz ufarbować całe włosy, to lepiej szamponetką, a jeśli końcówki to tonerem. Ale to tylko moja niefachowa opinia :)

      Usuń
    2. dzięki za pomoc : )

      Usuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.