wtorek, 26 czerwca 2012

Co jest w mojej torbie

Hej ♥
Dzisiaj nie mam żadnej stylizacji, ale może jutro będę miała gdzie zrobić zdjęcia. Natomiast w dzisiejszym poście pokażę Wam, co znajduje się w mojej torbie ! ;)

Tak prezentuje się torba i jej całą zawartość :
A to rzeczy, które zawsze mam w swojej torbie:
*telefon i słuchawki
*pomadka do ust ( tutaj akurat carmex)
*portfel
*okulary
*lusterko
*klucze
*wsuwki
*notesik



A wy macie rzecz, którą zawsze musicie mieć w torebce?
XOXO♥
                                                                 Livi♥

25 komentarzy:

  1. moje zaopatrzenie wygląda bardzo podobnie :)
    rzecz którą zawsze musze miec? telefon i klucze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. telefon najważniejszy xd <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja podstawowa rzecz to szczotka i pomadka Nivea, noszę też mascarę a do szkoły klucze i lusterko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja zawartość jest niemalże identyczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki to telefon?

    Wszystko to samo mam + chusteczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszytskie rzezcy takie jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. MÓJ TELEFONIK *-*
    GDZIE KUPIŁAS OBUDOWE? :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebeczke masz sliczna, a i zawartosc bardzo praktyczna ;) Pozdrawiam i zapraszam na konkurs, do wygrania bon na zakupy i nie tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobne zaopatrzenie:D
    Wejdziesz na naszego bloga?
    http://zwyklezyciezwyklejnastolatki.blogspot.com/ To naprawdę dla nas bardzo ważne. Najtrudniej jest zacząć proszę was więc o obserwowanie i komentowanie postów. Odwdzięczę się tym samym

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm . . zawsze noszę telefon i większość rzeczy takich jak Ty ;D. A oprócz tego nie mogę się obyć bez słodkiej mgiełki i gum, ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. zawartość mojej torebki jest podobna :) i zakochałam się w twojej torbie! gdzie ją kupiłaś?
    Pozdrawiam :)
    www.rainbow-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. strasznie mi się podobają te okulary ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nawet znalazłam tą torbę : http://www.click-six.com/#/pl_PL/products/20/torebki-i-portmonetki/details/3506/product3506name xdd. bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna torebka! zawartość również - słodki portfel. :DD

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzie kupiłaś portfel? *.* i za ile ;D prawie identyczna zawartość mojej torebki ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Croppie, nie pamiętam dokładnie za ile, ale ok. 30 zł :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.