piątek, 29 czerwca 2012

HOLIDAYS

Hej ♥
Dzisiaj mamy oficjalnie WAKACJE! ♥ Wytrzymaliśmy cały rok w szkole i nadeszły 2 miesiące odpoczynku.
Po zakończeniu roku spotkałam się z Paulą i zrobiłam zdjęcia na blog :) W następnej notatce pokażę Wam co zabieram ze sobą na wakacje, a teraz outfit. 
Z racji, że było gorąco postawiłam na bandażową spódnicę i kwiecistą mgiełkę. Do tego koturny, torbę, obowiązkowo okulary i gotowe ! :)










koszula-new look/sh | spódnica-all | torba-six | koturny-deichmann | bransoletka-prezent | okulary-H&M|

XOXO♥
                                           Livi♥

28 komentarzy:

  1. bransoletka od razu przykuwa wzrok *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz zupełnie inną twarz w tych okularach :D A tak to bluzka jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja, serio mi się podoba.
    Ooo tak, wyczuwam codzienne posty na blogu :D♥
    T.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;*
      Też myślę, że posty będą codziennie! Jeszcze tylko przez kilka dni nie będą regularnie, bo pakowanie, zakupy na wyjazd itp. Ale jak tylko będę już nad morzem, to posty będą codziennie! :D

      Usuń
    2. to dobrze, lubię jak je dodajesz *.*
      T.

      Usuń
    3. Ja też lubię twoje outfity. Czasami wchodzę na twojego bloga kilka razy dziennie, aby sprawdzić czy przypadkiem nie dodałaś kolejnego postu.
      Pozdrawiam.;* Zapraszam do mnie http://ms-blonde-pp.blogspot.com/ Ja dopiero zaczynam, ale co nie co pojawia się na blogu.

      Usuń
  4. Pięknie wyglądasz w tym stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyglądasz. :) i bransoletka świetna. ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. hahahahhaa żal cie ; ) nie lubie cię ;) ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejka! Na profilu http://www.facebook.com/londonlookpl jest do wygrania dowolna sukienka ze sklepu london-look.pl Jest o co powalczyć bo sukienki są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuuuuudnie :D Przepraszam,że sie wtrącam,ale może dodasz jakąś stylizacje w stylu Hippie? ;D Akurat na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, pomyślę o tym, ale nic nie obiecuję :)

      Usuń
  9. Jaka cudowna torebka *.* Świetna stylizacja ;)

    http://mealm.blogspot.com/ Zapraszam ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja :d Był pasek na świadectwie? ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna bransoletka!!

    Zapraszam do mnie http://domanemika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam jeszcze do Ciebie @Livi ♥ takie pytanie. Ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham Cię <333 ♥♥♥ ;***

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja świetna♥ mam pytanko jak zrobiłaś te ostatnie zdjęcie ruchome? ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* W photoscapie masz taką opcję do robienia gif'ów i wystarczy, że wstawisz tam zdjęcia jakie chcesz i tworzy się właśnie taki gif :)

      Usuń
  15. Ile masz par Conversów?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.