poniedziałek, 4 czerwca 2012

jewelery haul

Hej♥
Dzisiaj byłam na małych zakupach ;) Kupiłam zegarek, bransoletki i kolczyki ♥ Kolczyki szpikulce są baaardzo leciutkie, choć na takie nie wyglądają , 2 bransoletki w ślicznych pastelowych kolorkach i zegarek, który jak go tylko zobaczyłam, to wiedziałam, że już będzie mój ♥



kolczyki,bransoletki-H&M | zegarek-claire's|

Z góry chcę Was uprzedzić, że nowa notka będzie dopiero w piątek albo w sobotę ;/ Ale jakoś damy radę ;**

XOXO♥
                                                  Livi♥

20 komentarzy:

  1. Fakt zegarek bardzo ładny.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zegarek śliczny , kolczyki i bransoletki robią wrażenie - śliczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zakupy zrobiłaś! kolczyki boskie!
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zegarek cudo!! Śliczny!!
    Mam takie jedno pytanko ty mieszkasz w Polsce Czy w Wielkiej Brytanii?
    Zapraszam do obserwacji http://domanemika.blogspot.com/
    Ja już obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny ten zegarek :)) !

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransoletki i kolczyki podbiły moje serce <3
    zapraszam do wzięcia udziału w konkursie! http://deleks.blogspot.com/2012/06/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  7. ile dalas za zegarek i szpikulce?
    ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie zegarek kosztował 59.90, ale że była to ostatnia sztuka dostałam zniżkę i zapłaciłam 49.90, a kolczyki kosztowały 9.90 ;)

      Usuń
  8. ostatnimi czasy bardzo podobają mi się takie wzory zegarków :)
    i te kolczyki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super blog i dodatki ! obserwuje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny zegarek :3
    T.

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz naprawdę bardzo interesujący blog i bardzo miło się go czyta.
    Chciałam zachęcić Cię do obejrzenia moje blogu, dopiero zaczynam i
    liczę na szczere opinię!
    Pozdrawiam
    Bess.
    xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.