czwartek, 14 czerwca 2012

Kwiaty

Hej♥
Jednak przez małe problemy nie mogłam wgrać zdjęć do automatycznej notatki, ale dzisiaj mam już laptopa i mogę normalnie dodawać posty ;)
Dzisiaj pokażę Wam zaległy outfit z niedzieli.
Postanowiłam połączyć jeansową kamizelkę ze zwiewną kwiecistą sukienką ♥  Do sukienki założyłam brązowe sandały i torbę 'teczkę'. Do tego zegarek, gdzie po raz kolejny przekonuję się, że pasuje on nie tylko do sportowych stylizacji, ale też i do tych bardziej 'dziewczęcych' ^^









sukienka-new look/sh| torebka-sh | sandały-H&M | zegarek -claire's | bransoletki -H&M | kamizelka- Lee | okulary-atmosphere/all |

XOXO♥
                                                                 Livi♥

20 komentarzy:

  1. zrobisz jakiś haul z sh?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W najbliższym czasie nie, ponieważ już jakiś czas nie odwiedzałam sh i nie mam nowych zdobyczy ;)

      Usuń
  2. śliczna stylizacja.Najbardziej podoba mi się ta sukienka. ;]
    zapraszam do mnie mycolorfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się, ile zapłaciłaś za sandałki?

    OdpowiedzUsuń
  4. Po raz kolejny bardzo mi się podobają twoje zestawy! :) Pozdrawiam i zapraszam na nową notke ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka!!
    Że takie coś można znaleźć w SH.

    Zapraszam http://domanemika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie podoba mi sie ta stylizacja , wole cie w sportowej wersji czyli rurki itd ale kazdy ma inny gust . Pozdrawiam ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko jest super!m ale na ostatnim zdjęciu widać że sandały są na ciebie za duże ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze - super, ślicznie wyglądasz w tej sukience ;-)
    P.S. Jaki jest adres tej strony co po zalogowaniu się na nią przysyłają próbki kosmetyków??? (było gdzieś we wcześniejszych postach, a ja mam krótką pamięć xD ;-) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;*
      Tutaj masz link do tej stronki:
      http://shinybox.pl/?ref=a3612ab
      Pozdrawiam ;D

      Usuń
  9. śliczny outfit :) Dodaje do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  10. biedronka w tle - zawsze spoko. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha ;D Nawet nie zwróciłam na to uwagi ^^

      Usuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.