środa, 20 czerwca 2012

New

Hej♥
W sklepach rozpoczęły się wyprzedaże, więc postanowiłam wybrać się dziś do galerii. Nie planowałam żadnych zakupów (prócz okularów, które mi się połamały),ponieważ już w sierpniu czekają mnie zakupy w Holandii♥♥ Nie musiałam długo chodzić w poszukiwaniu odpowiednich okularów, bo znalazłam je w pierwszym sklepie do którego weszłam :) Niezaplanowanym zakupem była torebka, ale śliczny neonowy kolorek, wzór teczki i jeszcze ta cena! Kolejnym plusem jest to, że nie jest ona bardzo malutka, jak może wydawać się na zdjęciu. Nie było nawet mowy nad wahaniem się co do zakupu♥


 ogólnie ona ma pasek, ale do pierwszego zdjęcia schowałam go do środka ^^
okulary-H&M % | torebka-six %

A wy dokonałyście już pierwszych zakupów na wyprzedażach?

XOXO♥
                                                          Livi♥

19 komentarzy:

  1. aa torebka genialna!:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka jest piękna!
    http://fountain-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w torebce! *.*

    Co powiesz na dodanie się wzajemnie do obserwowanych? :>

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta troebka mówi do mnie mamooo ! W croppie lub housie kiedyś był takie neonowe żółte pomarańczowe zielone i różowe po 39 zł, żałuję że nie kupiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Jacież pierdzielę, jadę po torebkę♥
    Były może jeszcz jakieś kolory, czy nie? ;o
    Co do okularów, świetne. *,*
    T.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie było innych kolorów, bo ta torebka byłą akurat ostatnia ;)

      Usuń
  6. zakochałam się w tych okularach za ile kupiłaś i gdzie kochana? :)
    Dodajemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. torba genialna ;) świetny kolor, zazdroszczę zakupów w Holandii ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy wystawisz cos na allegro ? świetne okulary ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;* Teraz już nic, dopiero po wakacjach.

      Usuń
  9. Świetny blog ;) Bardzo podobają mi się Twoje stylizacje.
    Obserwuję i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna torebka ;]

    zapraszam do mnie mycolorfashioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.