środa, 27 czerwca 2012

Parka

Hej♥
Dziś pokażę Wam dzisiejszą stylizację. Jak dla mnie takie sety są wprost idealne na taką pogodę jak mamy dziś- raz ciepło, a raz zimno. Do zwykłej pasiastej bluzki założyłam parkę, która jest bardzo modna w tym sezonie! Jako dodatek założyłam kwiecistą chustkę i  torbę w neonowym różowym kolorze, która rozjaśniła całą stylizację!








parka-all | rurki-no name | torebka-six | bluzka-vero moda | chustka - vero moda | trampki- converse | okulary- H&M |

I jak?
XOXO♥
                                                                       Livi♥

16 komentarzy:

  1. Zgadzam się;)- idealny! Mam identyczną chustkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię takie zestawy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna parka ;-) zestaw bardzo mi sie podoba, taki na luzie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny zestaw:)
    wpadnij do mnie: )

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zestawienie . Chyba najbardziej podoba mi się twoja torba . ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. cmentarz na limanowskiego <3 ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  7. Lal! Jakie masz niesamowicie chude nogi!
    O matko ja w mojej parce nie chodzilam chyba od zeszlego roku. :)
    Torba - ekstra!
    Pozdrawiam W
    Meduzawanalogu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ta torebka , jest piekna!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja, niby prosta, ale wygląda bardzo fajnie :>
    Kocham parki, ale osobiście wolę granatowe bądź zielone :3
    T.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna torebka! :D zapraszam do mnie: http://pear-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.