niedziela, 3 czerwca 2012

paski

Hej♥ 
Dzisiaj byłam w warszawskim zoo, dlatego zdjęcia dzisiejszej stylizacji są właśnie w tym miejscu :)
Stylizacja dzisiaj wygodna jednocześnie do podróży samochodem i przechadzki po zoo i łażeniu po Ikei w poszukiwaniu dodatków do pokoju ^^ Założyłam miętowe rurki, zwykłą bluzkę w paski, tenisówki, żeby wygodnie się chodziło  i kurtkę, ponieważ od kilku dni pogoda jest trochę zmienna.







bluzka-zara | kurtka-stradivarius | okulary-atmosphere/all | rurki- pull&bear | naszyjnik-pull&bear | tenisówki-nike | torba- oasap.com | bransoletka-six |

XOXO♥
                                                                     Livi♥

ps. nowe aukcje na allegro:

20 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz:))
    zajrzysz do mnie? kookeshi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna stylizacja! ładna dziewczyna z Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. drugie zdjęcie cudowne, a tak to cudowny masz makijaż na tych zdjęciach delikatny i subtelny cudo !
    pozdrawiam . ; ))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna bluzeczka:) kocham paski:P

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podobają mi się twoje zestawy :O :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna stylizacja !
    fajne buty ;))
    pozdrawiam i zapraszam do mnie: u-must-stay-strong.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna stylizacja najbardziej podobają mi się rurki miętowe i bluzka jest super ;]

    zapraszam do mnie mycolorfashioon.blogspot.com ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. PRZEŚLICZNIE WYGLADASZ ! i podoba
    m i się ten kolor spodni ♥ marzę o takich.


    zapraszam do siebie
    http://welovebaranowa.blogspot.com/
    właśnie dodałam nową notkę.
    będe bardzo wdzięczna za komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  9. masz fajne włosy ;) od kiedy zapuszczasz ? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia ;]

    pozdrawiam i zapraszam . dodajemy ? ;]

    karmeloveciasteczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne masz te spodnie *_*

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna stylizacja, ale ohydna twarz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.