sobota, 2 czerwca 2012

pióra

Hej♥ 
Dzisiaj stylizacja z tuniką z piórami. Kupiłam ją jakoś w grudniu w Stradivariusie na przecenie, ale jakoś nie było na blogu żadnej stylizacji z nią ;) Do tego legginsy ze skórzanymi wkładkami, tenisówki i kurtkę skórzaną, bo było trochę chłodno. Jako dodatki założyłam naszyjnik kły i pierścionek piórko na dwa palce ♥♥
A teraz sporo zdjęć ^^













 bluzka-stradivarius | kurtka-stradivarius | leginsy-stradivarius | okulary- atmosphere/all | tenisówki-H&M | naszyjnik-claire's | pierścionek-stradivarius | torebka - oasap.com | 

XOXO ♥
                                                                                    Livi♥

17 komentarzy:

  1. Szuuuuuuuuper xD Świetne leginsy ;) podobają mi się bardzo ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bluzka :0

    Zapraszam do obserwacji ;)

    http://domanemika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo świetna fryzura jak uzyskać taki efekt ? : ))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się te leginsy ze skórzanymi wstawkami. ; p
    Sama nie mogę ich znaleźć. ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny zestaw *.* - jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudo cudo cudo . W ogóle jaka ty jesteś śliczna :o
    zapraszam do mnie na nowy post ; )
    u-must-stay-strong.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka cudowna! Bardzo fajnie wyglądasz :)
    zapraszam, http://deleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny piórkowy pierścień! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jej fajnie:))
    kły są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. boski naszyjnik, śliczne wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sorki ale nie podoba mi sie ta stylizacja .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.