poniedziałek, 16 lipca 2012

16/06/12

Hej♥
Przed wczoraj cały dzień padało i nie miałam jak zrobić zdjęć stroju -.- Całe szczęście dzisiaj pogoda się poprawiła i mam dla Was nowy outfit :)
Dzisiejsza stylizacja składa się z połączenia morelowych spodni z t-shirt'em z nadrukiem. Na to jeansowa kurtka, pleciona opaska na włosy i złota bransoletka. No i czerwone, gumowe sandałki ♥












bluzka-pull&bear | spodnie-pull&bear | okulary-H&M | opaska- H&M | sandały-mamy | bransoletka- edibazzar | kurtka-vero moda |

Przez słońce nie wyszedł naturalny kolor spodni ;/ Na 5 i 6 wyszedł dobry ^^

XOXO♥
                                                      Livi♥

27 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz :)

    pozdrawiam , kama :)
    scottismylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty jeszcze nad morzem jesteś?:)
    Te sandały to chyba są z auchan , tak??:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jeszcze będę nad morzem 2 tygodnie :)
      Nie, u mnie w mieście nie ma auchan ^^ Moja mama kupiła je gdzieś jakiś czas temu już :]

      Usuń
  3. koszulka <3 świetna stylizacja ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka♥ Gdzie ją kupiłaś ^^?

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne połączenie ;)
    Podoba mi się blog ;) zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurde, jakoś mi się średnio podoba. Pierwse zdjęcie najlepsze, myślałam wtdy, że będzie jakoś rockowo, czy coś, a tu zawiedzenie. :c Według mnie, te sandały nie pasują zbytno, za dużo kolorów ogółem. Czarny, czerwony, jasny jeans i morelowy. Przedobrzone, wybacz. Ale to tylko moja opinia, tym razem negatywna. :/
    T.

    OdpowiedzUsuń
  7. ale pięknie wyglądasz;)
    jestem pod ogromnym wrażeniem, świetna stylizacja ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja fajna :) Tylko może jakbyś zastąpiła te sandałki jakimiś innymi butami w innym kolorze ;) Blog bardzo fajny i zapraszam do obejrzenia mojego ;3 Dodaję się do obserwatorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja fajna, ja jedynie zmieniłabym buty ;]
    jak mają na imię twoi przyjaciele ? twoją najlepszą przyjaciółką jest mama czy ktoś inny ? N.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnee spodnie :3
    zapraszam do mnie na candy. Do wygrania bransoletka z babeczkami i inne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnee spodnie :3
    zapraszam do mnie na candy. Do wygrania bransoletka z babeczkami i inne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. spodnie sa rewelacyjne. Kolor mi sie strasznie podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne spodnie :)
    super blog, obserwuję - licze na to samo :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. moim zdaniem lepiej w tej opasce bez okularów. świetny outfit. bardzo podobają mi się spodnie. i opaska też świetna. o kurtce nie wspomnę.:)

    zastanawia mnie: jak dużo wydajesz na ubrania ?
    bo coraz masz coś nowego i świetnego!

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobają mi się te spodnie i bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  16. hahahahahhaha no własnie ;d a i bardzo fajne masz ciuchy i wgl ale ty jestes ohydna ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się! A najbardziej te spodnie, zapraszam na mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna stylizacja ♥
    Zazdroszczę figury ;D
    Obserwuję , może zaczniesz obserwować mojego bloga ?
    Zapraszam do mnie :
    szalone-moje-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. 2 zdjęcie od dołu fenomenalne :) a co do sandałków to bardzo dobry wybór Twojej mamy :) są świetne.
    pozdrawiam i zapraszam do obserwowania :)
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnei fajnie ! Naprawdę powiem że super ciekawy blog ;)
    Świetnie jest:)))


    Zapraszam na bloga :
    http://takeasmile16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ladne spodnie!
    zapraszam do mnie
    http://kamilabednarczyk21.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny blog zapraszam do mnie http://bernadka-bery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.