wtorek, 3 lipca 2012

łapa

Hej♥
Jakiś czas temu strasznie spodobała mi się biżuteria w postaci łapy ptaka.Wzór ten jest bardzo pomysłowy i oryginalny. Gdy widziałam na internecie zdjęcia tej biżuterii w głowie nasuwały mi się pomysły stylizacji z nią ! Ucieszyłam się, gdy w ramach współpracy ze sklepem Edibazzar mogłam wybrać dowolną rzecz z asortymentu ich sklepu. Padło właśnie na tę oto bransoletkę ♥ :







To tylko jedna z wielu perełek ze sklepu Edibazzar <--klik . Znajdziecie tam wiele świetnych, niedrogich  dodatków, które uzupełnią Wasze stylizacje !

XOXO♥
                                                                  Livi♥

18 komentarzy:

  1. W asosie takie były ;3 mnie też się baaardzo podoba,bo tak jak mówisz ( a właściwie piszesz-jest oryginalna) ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. super wygląda, czegoś podobnego jeszcze nigdy nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  3. No faktycznie świetna jest! ;pp

    OdpowiedzUsuń
  4. mi też od dawna podoba się ta bransoletka :) obserwuję i zapraszam: www.nenkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna ta bransoletka! ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Własnie mam w planach zakup tej bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna! Obserwuję i zapraszam do mnie: http://hope-love-hurt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się jakoś nie podoba taka branzoletka.........ale chętnie wchodzę na twojego bloga i czekam na nowe wpisy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna*_* Zapraszam do mnie:)
    www.marika--fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.