czwartek, 12 lipca 2012

blouse&shirt

Hej♥
Z racji, że dziś było deszczowo, postawiłam ponownie na bluzę z poprzedniego posta, ale tym razem nie za bardzo w sportowej wersji lecz bardziej miejskiej. Podobają mi się zestawienia bluz/swetrów z koszulami założonymi pod nie i takie właśnie zestawienie możecie zobaczyć w dzisiejszej stylizacji. Do bluzy założyłam legginsy ze skórzanymi wkładkami, trampki i trochę bransoletek ^^












torba-six | trampki-converse | bransoletki-nadmorski stragan, edibazzar | legginsy-stradivarius | bluza-stradivarius | koszula-stradivarius | kolczyki-H&M |

XOXO♥
                                                                           Livi♥

38 komentarzy:

  1. Wdłg. mnie fajniej by to wyglądało gdyby koszula nie była jeansowa , jakoś ten secik nie przypadł mi do gustu . Tak czy siak fajna bluza i legginsy . :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam powiedziec to samo :)

      Usuń
    2. dokładnie ! gdyby była ta ze złotymi mankietami...

      Usuń
    3. jestem tego samego zdania .

      Usuń
    4. albo zdjąć tę bluzę :) ale koszula i tak fajna :))

      Usuń
    5. O dokładnie . Albo zmiana koszuli albo zdjęcie sweterka :D .

      Usuń
    6. dokladnie :)

      Usuń
  2. Bluza fajna:) jednak całość nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ohydnie to wyglada Oliwka ta stylizacja nie pasuje do twoich innych zajebistych stylizacji dodalam komentarz szczery bo na ogol jestem szczera ; ) ale bluze masz fajna ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. geniaaalne kolczyki ! skąd ;>?
    koszula też świetna, mam podobną. też lubię takie połączenia chociaż wydaje mi się że lepiej by było gdyby koszula była inna bo do tego swetra jakoś średnio mi pasuje.
    albo inny sweter ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bluza fajna ale w polaczeniu z koszula jeansowa wyglada to okropnie ..

    OdpowiedzUsuń
  6. stylizacja nie podoba mi sie ;c

    OdpowiedzUsuń
  7. bluza fajna ale nie pasuje z koszula . Gdyby byl inny krój może wygladaloby to lepiej ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. za ile kupilas te trampki ? ;D ladna torebka i bransoletki ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Conversy, więc około 250zł.
      wiem, że nie jestem Oliwia, ale tego.. :D
      T.

      Usuń
  9. Byłoby ok, gdyby bluza miała o wiele mniejszy dekolt, a trampki zupełni mi tu nie pasują. nie ten kolor, może tak. bywały 46837482razy lepsz stylizacje.
    T.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega! Te leginsy sa boskie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany, po co ta koszula zapięta aż pod samą szyję! Odepnij z dwa guziki i będzie o niebo lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gdyby nie było tej koszuli pod spodem ,ale tak tez fajnei . ;)
    Skomentujesz u mnie ?

    Obserwujemy ?

    fomozyja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. zgadzam sie :) lepiej wygladało by to z sama koszula :)

      Usuń
  14. Spodobała mi się twoja torba . :)
    Myślę, ze gdybyś zastąpiła tą koszulę , zwykłą białą było by lepiej .
    Zapraszam do mnie na nowo dodany post.

    OdpowiedzUsuń
  15. super ;)
    obserwujemy? ja już się dodałam.
    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. W jakiej miejscowości jesteś na wakacjach ? :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej zaobserwowac mozesz tak ,ze wchodzisz na blogger.com wtedy jest tam takie cos jak lista czytelnicza klikasz dodaj i wstawiasz link do mojego bloga . ; D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zestaw!
    Mam te same legginsy, ale szybko się zniszczyły :(
    Obserwujemy? Ja już :))
    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. yy...jakoś tak nasrane....nic do niczego nie pasuje....nw.:/
    najgorsza stylizacja
    ps: bransoletki fajne : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo myślę.
      Bransoletki sie, super prezentują ale za duzo nie pasujacych do sb kolorow...

      Usuń
  20. Zabrałabym Ci te piękne zielone trampeczki :)

    http://wszystko4u.blogspot.com/
    Zapraszam do siebie.
    Osobom subskrybującym odwdzięczam się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A według mnie stylizacja jest świetna! Czekam na następne. Zapraszam do mnie:
    www.marika--fashion.blogspot.com
    www.marika--fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne są te branzoletki , na prawde fajnie się prezentują na ręce :D

    Tylko moim zdaniem troche za duzo tu kolorów. zieleń,róż,szary,dżinsowy,odcienie brązu , czerń.......

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie!♥ Bardzo mi się podoba :) Słuchaj,zrób kiedys post o tym koczku ( w sensie jak to zrobić),bo mi sie nie udaje,ale to chyba dlatego,ze mam za długie i za gęste włosy :]

    OdpowiedzUsuń
  24. czytałam kilka komentarzy w Dąbkach jest super <3 biała koszula po bluzę byłabym idealna ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.