piątek, 13 lipca 2012

flowers&mint

Hej ♥
Ostatnio pokazywałam Wam bluzkę, którą dostałam od oasap <klik>. Zastanawiałam się z czym mogę ją połączyć i własnie dziś padło na taki oto set: miętowe rurki z brązowym skórzanym paskiem, w spodnie wciągnięta kwiecista bluzka i na to jeansowa koszula. Aby stylizacja nie była za jasna ,w samych pastelowych kolorach założyłam torbę w różowym, neonowym kolorze.











bluzka-OASAP  | koszula-stradivarius | pasek-mamy | rurki-pull&bear | kolczyki-H&M | tenisówki-nike | torba-six | bransoletki-edibazzar, stragan | okulary-H&M |

XOXO♥
                                                           Livi♥

30 komentarzy:

  1. O jaaaaa..... Ale zarąbiście!!!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna koszula;)
    Ile średnio miesięcznie wydajesz na ciuchy?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;* Wiesz co, nigdy jakoś nie liczyłam, ale różnie. Jak są wyprzedaże to wydaję o wiele więcej niż normalnie :)

      Usuń
  3. Mega! :D Zapraszam do mnie:
    www.marika--fashion.blogspot.com
    www.marika--fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jeden z fajniejszych outfitów ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O niebo lepsza stylizacja, niż wczorajsza.
    Podoba mi się połączenie koszuli i włożonej w spodnie bluzki :3
    Aż spróbuję któregoś razu :D Jednak ja dobrałabym jakieś inne buty, na przykład Conversy albo Vansy. Jednakże nie wiem, jakby to wyglądało :)
    T.

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczna bluzka i na prawde udany zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dzisiaj bardzo ładnie :)
    a moze zdasz jakies relacje ze swojego dnia nad morzem?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bez koszuli i brązowe baleriny - byłoby znakomicie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny set ;)
    Me gusta ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna bluzeczka i okulary:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sprawdź pocztę :) super stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Boże jaka jesteś ładna i figura twoja. ♥.♥
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam pytanie jako do bardziej wytrwałej blogowiczki:)
    Jak to się stało, że zaczęłaś dostawać prezenty od sklepów itd?
    Jeśli możesz powiedzieć, jak zaczęłaś dążyć do takiego sukcesu blogowego to może na priv albo ewentualnie na gg;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kto robi Ci zdjęcia stylizacji? Nie tylko nad morzem, ale ogólnie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie, czasem koleżanki, czasem moja mama :)

      Usuń
  15. Jaka ty ochydna jesteś!
    Idź się utop. A ta torebka o boże do niczego Ci nie pasuje...
    Ogarnij się nim będzie zapóźno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisała do wiedziała . a ty co śliczna jestes ?

      Usuń
  16. świetny outfit ; D

    + obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam te buty <3

    Zapraszam do mnie! ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog..!
    Zapraszam do mnie http://nata124.blogspot.com/

    Pozdrawiam..!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna jeansowa koszula i torebka *.*
    _
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi sie twoja torebka ;D może spróbowalabys jakis innych fryzur bo masz albo kok albo rozpuszczone ;>
    Pzdr ;]

    OdpowiedzUsuń
  21. Sprawdzasz maile?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.