sobota, 7 lipca 2012

gold bracelet

Hej♥
Dzisiaj niestety nie było pogody na plażowanie, ale nie było zimno ;/ Drugi dzień wczasów i pogoda niezbyt ciekawa. Ale może i dobrze, bo jeden dzień odpoczynku od opalania się przydał po wczorajszym opalaniu na czerwono :) Opalenizna już zbrązowiała i mam nadzieję, że jutro już będzie ładna pogoda.
W dzisiejszej stylizacji główną rolę odgrywa złota bransoletka 'łapa' od edibazzar. Idealnie zgrała się z koszulą ze złotym, metalowym wykończeniem kołnierzyka oraz brzoskwiniowymi rurkami .









bransoletka-edibazzar.pl | spodnie-pull&bear | koszula-bershka | koturny-deichmann | okulary-H&M |

XOXO♥
                                                       Livi♥

27 komentarzy:

  1. Uwielbiam te spodnie ;)
    Masz ładną karnacje :)
    Wydaje mi się czy schudłaś?;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;* Wiesz co, dawno się nie ważyłam, ale raczej nie. Bynajmniej jakoś specjalnie nie starałam się, żeby schudnąć :)

      Usuń
  2. Pięknaś, strasznie podoba mi się ta koszula ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. CUDOWNA koszula . Ile kosztowała ?
    Zapraszam do mnie : www.yourdaarling.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja kupiłam ostatnio podobą koszule, ale w kwiaty w ciuchu za 4,50 :) i też jest cudowna tak jak twoja ! :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ta stylizacja, jak dla mnie-jedna z lepszych *...*
    T.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie się zgadzam :)

      Usuń
  6. ale piękna stylizacja :))
    wszystko świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. mogłabyś sie zważyc i powiedziec nam ile ważysz ?
    :D jeżeli oczywiście się na to zgadzasz i nie jest to do ciebie problem xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, dawno się nie ważyłam, ale jakoś 49 kg :)

      Usuń
  8. świetne spodnie ;) Byłas jeszcze gdzies za granica oprocz Holandi jaktak to gdzie?;]

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podoba i ta fryzura <3

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne spodnie ;D !
    zapraszam do czytania i komentowania mojego bloga rulkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bosko wyglądasz!!! No i opalenizna dodaje ci uroku :D

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie wyglądasz ;)

    pozdrawiam, Aieaa .;)

    OdpowiedzUsuń
  13. rurki są świetne, tak samo jak te drugie miętowe. c: udanych wakacji. ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna koszula. :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://hope-love-hurt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. masz dobra figure na modelke . naprawde mimo ze masz 12 lat to bardzo dobra figura . no ale nie masz jeszcze talji ale ona przyjdzie z wiekiem nie martw sie :):):) ;) aa i twarz sie jakos umaluje a moze tez przyjdzie ci ladnosc z wiekiem no to wiesz masz zadatki to idz na ta modellke czeka cie niezla sława moim zdaniem a za 5 lat mozesz se juz zaczac nie . no to papa :****. ;ddd xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona nie ma 12 lat O.o

      Usuń
    2. Dokładnie ^^ Tylko 14 rocznikowo :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.