niedziela, 29 lipca 2012

Mała wycieczka

Hej ♥
 Ostatnio miałam cały tydzień pogody, więc korzystałam z wylegiwania się na plaży ile mogłam i miałam małą przerwę w pisaniu. Dziś pogoda się niestety popsuła, więc razem z moją siostrą cioteczną przejechałyśmy się do Darłówka, który leży zaledwie kilkanaście kilometrów od miejscowości, w której jesteśmy. Akurat tak się trafiło, że podczas całego naszego wypadu w Darłówku bez przerwy padało, ale to nie przeszkodziło nam w robieniu zdjęć ♥






















koszula-bershka | spodenki-sh | parka-all | trampki-converse | bransoletki-H&M,edibazzar.pl | kolczyki-H&M | torba-stradivarius |

A tutaj jedno zdjęcie z moim zmokniętym fotografem ♥

XOXO♥
                                                                                Livi♥

28 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja:)Koszula i bransoleta z pazurem wymiatają no super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokaż też twojego dzisiejszego fotografa :)) STylizacja fajna i miejsce ;D Podobają mi się kolczyki :D Też chcę takie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog zapraszam do mnie ;p
    beciag.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetną masz bluzeczkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja *-* Koszula boska ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne masz włosy :) !! zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie kochana wygladasz ! I widac, ze humor dopisywal ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale jesteś opalona *.* Zazdroszczę ;)

    Co do stylizacji jest superr ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja - jak zawsze ;d
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. ahh.. wszyscy kuszą morzem ;)
    Ślicznie Ci w tej fryzurce!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz :)
    Ale masz nooogi ;o

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja : ) Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka opalona! Jaka śliczna! Nie, no przez Ciebie mam kompleksy ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. oddaj mi tę koszule <3 fenomenalnie wygladasz;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Boże , co ty robisz że tak szybko się opalasz? Bierzesz jakies kremy przyspieszajace opalenizne czy cos?
    Zazdroszze Ci na prawde , co jak co ale koszule to ty masz fenomenalną *o*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nic nie biorę, opalałam się tylko na olejek do opalania :)

      Usuń
  16. ty sie tak nad polskim morzem opaliłaś ? ??

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się twój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jaka opalenizna o.O
    śliczne zdjęcia i ciekawy post :)

    OdpowiedzUsuń
  19. EJjj kochana ja jestem w DARŁOWIE to jest 3 km od DARŁÓWKA szkoda że Cię nie widziałam ;/ :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Macie piękne uśmiechy. Koszula jest genialna muszę ją mieć ;D
    Zapraszam do mnie http://pokaze-ci-moj-styl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Tylko pozazdrościć urody i opalenizny ;p


    Zostałaś przez mnie otagowana :) Jeśli nie lubisz tego typu zabaw to przepraszam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Te szorty i bluzka. Chyba się zakochałam! <3
    Świetny blog ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.