wtorek, 10 lipca 2012

New

Hej ♥
Kilka dni temu przyszła do mnie bluzka od OASAP, ale z racji, że ni było mnie w domu leżała w skrzynce. Całe szczęście dzisiaj moi dziadkowie dojeżdżali do mnie nad morze i przywieźli mi ją :)
Przeglądając rzeczy z oasap wpadła mi w oko właśnie ta bluzka. Góra w niej jest biała, a dół z motywem kwiatów . W rzeczywistości prezentuje się lepiej ;)



tę bluzkę możecie znaleźć na :
Już dziś kończy się giveaway na oasap.com ! Zostało tylko 6 godzin ! Jeśli ktoś jeszcze nie wziął w nim udziału, a chciałby, to tutaj znajdziecie wszystkie zasady:

Co do nowości, to dziś znalazłam jeden stragan, w którym  można było kupić ręcznie robione bransoletki. Można było samemu wybrać kolor sznurka i zawieszkę.Cena jednej bransoletki z zawieszką to 10 zł  Strasznie mi się spodobały i wiedziałam, że na jednej się nie skończy, więc wybrałam trzy ♥




I jak?
Xoxo ♥
                                             Livi♥

16 komentarzy:

  1. Bransoletki są prześliczne :)
    Ale bluzka mi się nie podoba,taka jakaś babcina ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna bluzka i bransoletki

    OdpowiedzUsuń
  3. branzoletki bardzo ładne, osobiście bym je kupiła, ale bluzka jakaś taka średnia. Niezbyt mi się odoba.
    T.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne bransoletki, mam podobne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam twojego bloga <3 mam pytanie ile masz lat ? bo wyglądasz na 14-15 ; )
    W jakiej miejscowości nad morzem jesteś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rocznikowo mam 14 lat, ale kalendarzowo jeszcze 13 :) W Dąbkach.

      Usuń
  6. Fajne te bransoletki :) Koszulka.... hmmm niespotykana,ale chyba bym jej nie założyła ;)
    Zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te bransoletki, są... piękne, obłędne, rozpływam sie! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne rzeczy, a zwłaszcza bluzka! ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. super bransoletki :) W sumie prawie takie same co produkuje firma złoty pudelek
    http://www.facebook.com/zlotypudelek

    Zapraszam http://domanemika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Środkowa najlepsza . Gratuluję zakupu. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne bransoletki.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://hope-love-hurt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bransoletki uwielbiam, najbardziej mnie urzekła ta z aparatem, boska. ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna bluzka też taką chcę.!Bransoletki są bajeczne mam podobne;]
    zapraszam do mnie mycolorfashioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.