poniedziałek, 2 lipca 2012

pakowanie

Hej♥
W dzisiejszym poście chcę Wam pokazać, jakie ubrania zabieram ze sobą na wakacje. Wybór nie był łatwy, ale wybrałam ubrania na zasadzie 'w których chodzę najczęściej' i udało się ;)  W sumie biorę 1 sukienkę (nie ma na zdjęciu, bo jest w praniu, ale to ta z poprzedniego posta), 3 pary krótkich spodenek, 3 pary długich spodni, 1 parę legginsów, 1 materiałowe,przewiewne spodnie, 2 kostiumy kąpielowe i jedna góra od kostiumu, 4 pary butów, 4 koszule, 3 spódnice, 2 bluzy, 2 bluzki z długim rękawem, 6 bokserek ( dwóch gładkich nie ma na zdjęciu), 5 bluzek z krótkim rękawem, 2 kombinezony i 2 torebki.













Chciałam Was jeszcze prosić, abyście doradzili mi który kapelusz zabrać ze sobą nad morze :

XOXO♥
                                                            Livi♥

37 komentarzy:

  1. tyle rzeczy ci się zmieściło w tej walizce?
    wygląda na małą ; p

    ja bym wybrała ten kapelusz z kokardką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakimś cudem się zmieściło ^^
      W rzeczywistości ta torba jest nieco większa ;p

      Usuń
  2. pewnie pakowałabym się podobnie do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zdecydowanie wybrałabym kapelusz z czarną kokardką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny post :) z kokardką ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. skąd szorty UK ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ręczna robota :)
      http://oliwia-moda-dodatki.blogspot.com/2012/03/usa-flag-shorts-diy.html

      Usuń
  6. kapelusz z kokardką lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłęgo wyjazdu : ) świetne rzeczy zabierasz ; ) Buziaki zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ubrania są prześwietne :) szczególnie krótkie spodenki :p
    ŻYCZĘ UDANEGO WYJAZDU, I DOBREJ POGODY!
    pozdrawiam serdecznie :) ~Agata

    OdpowiedzUsuń
  9. Weź kapelusz z kokardką. ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. masz fajne ciuchy. Żaden kapelusz mi sie nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. z kokardką ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. na ile wyjeżdżasz? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję na niecałe 2 miesiące :)

      Usuń
    2. czyli,że nie będziesz pisać w wakacje? ;c

      Usuń
    3. Nie no, oczywiście, że przez te 2 miesiące notatki będą dodawane regularnie! Całe szczęście będę miała dostęp do internetu! :)

      Usuń
    4. no więc udanych wakacji życzę ;)*

      Usuń
  13. Kapelusz z kokardką ;3 Pewnie zawartość mojej walizki będzie wyglądała podobnie ;D Miłych wakacji ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie kapelusz z kokardką :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. pomyśleć że ja już pojutrze też będę musiała się pakować ;p Kocham twoje kapelusze!!! :]

    OdpowiedzUsuń
  16. tylko do holandi jedziesz czy gdzies jeszcze ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, najpierw jadę nad morze, potem do Holandii :)

      Usuń
  17. Jeju ale fajne ciuchy ♥♥♥ Raczej z czarną kokardą ♥♥♥ Chyba go kupiłaś na szafie.pl bo pamiętam, że była post z nim i i drugim- podobnym ♥♥♥ Uzależniłam się od twojego bloga ♥♥♥ Dziękuje, że jesteś ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  18. W tym z kokardą lepiej Ci, zecydowanie :) Kupiłaś go w Tally Weijl, prawda? Mam identyczny i właśnie stamtąd. Uwielbiam Twoje ciuchy, ale najbardziej chyba koszule *.* Póki nie ułożyłaś stylizacji z mgiełką, nie podobały mi się, jednak po tych kilku outfitach uznałam, że sobie kupię. Jestem z niej naprawdę zadowolona! :> Mam jeszcze pytanie, czy podczas Twoich wyjazdów będziesz miała dostęp do internetu i będziesz dodawała notki na bieżąco? :D♥
    T.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ten kapelusz jest z wymiany na szafie :) Tak, będę miała dostęp do internetu i notatki będą na bieżąco ^^

      Usuń
  19. JA bym radziła z czarną kokardką bardzo mi się spodobał *_* ♥ !!

    OdpowiedzUsuń
  20. Lepszy jest ten z czarną kokardką

    OdpowiedzUsuń
  21. ten z czarną kokardką ! ;) Piękny *.*
    Ja właśnie dzisiaj mam pakowanie i zawsze mam problem co mam wziąć bo najchętniej to wszystko ;) Zapraszam do mnie na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.