wtorek, 24 lipca 2012

Spacerowo

Hej♥
Od trzech dni pogoda dopisuje, więc plażuję, dlatego posty dodaje co kilka dni.
Dziś stylizacja składa się z shortów a w nie wciągnięta bluzka z koralikami. Do tego jeansowa kurtka,pleciony pasek oraz trampki i stylizacja na wieczorne spacery po deptaku gotowa !










shorty-sh | pasek-mamy | kurtka-vero moda | bluzka-mango | trampki-converse | okulary-H&M | bransoletki- edibazzar, H&M, stragan |

XOXO♥
                                                Livi♥

23 komentarze:

  1. Ten set jest idealny! Wszystko świetnie połączone :)
    I ta kurteczka <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe ;)
    Zapraszam do mnie
    http://domanemika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny outfit, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejuuu, aleś ty opalona *_* Ty masz ombre ?? Na ostatnim zdjęciu widać :D Chyba, że to tylko takie tam odbicie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ma ombre. Pisała o tym w którymś poście :D

      Usuń
  5. swietny zestaw;) kocham wkladanie bluzek za spodnie;) super to wyglada;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się koszula:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy pościk ^^

    bluzka śliczna ;3

    Pozdrawiam, Patrycja.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjęcia : ) zapraszam do mnie http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog zapraszam do mnie http://bernadka-bery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja..! tylko powiedz mi, ile masz już te trampki i czy ci się nie rozwalają, bo zamierzam kupić Conversy ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne wyglądasz;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz świetny styl! Tylko pozazdrościć!
    Będę tu wpadać często i zapraszam też na mojego bloga ; DD

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię takie zesawy bez zbędnych dodatków !:)

    OdpowiedzUsuń
  14. to są conversy ? : )

    jeśli chcesz zajrzyj do mnie photographypassiion.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,to są Conversy :) Poza tym fajnie wyglądasz :D

      Usuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.