środa, 11 lipca 2012

Sportowo

Hej♥
 Nie mam zdjęć dzisiejszego stroju, bo po południu padało, ale pokażę Wam wczorajszy outfit.
W tej stylizacji przeważają elementy pasujące do sportowego stroju .Osobiście bardzo dobrze się czuję w takich stylizacjach, jak i bardziej hmm.. eleganckich?dziewczęcych? W każdym razie nie mam jeszcze swojego własnego stylu.W moich stylizacjach przeważa  wygoda i  dobrze czuję się w takich właśnie setach. Do miętowych spodni założyłam bluzę i pasiaste tenisówki. Ponieważ do takiego sportowego stroju biżuteria nie pasuje, założyłam sam zegarek. A teraz zobaczcie jak prezentuje się całość :









bluza-stradivarius | rurki-pull&bear | tenisówki-nike | zegarek-clarie's |

XOXO♥
                                                        Livi♥

21 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się bluza :))

    OdpowiedzUsuń
  2. zamiast odpoczywać w 100% to ty bardzo często dodajesz notki z outfitami .ŁaŁ ;D Fajna bluzaa ile kosztowala ? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i tak wypoczywam w 100 %, a pisanie to dla mnie sama przyjemność! :) Bluza kosztowała 80 zł.

      Usuń
  3. Masz piękne włosy . Pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jej boska jest ta bluza♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko jest ładne,ale jako osbne rzeczy,bo tak mi do siebie nie pasują ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. zaskoczę cię bo też mam taką bluzę :D
    Przy okazji śliczna jesteś :]
    Zapraszam do siebie: http://deez-style.blogspot.com/
    Nie ma tam nic z modą, ale myślę że może zaciekawić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie sa genialne :-) ;-) a buty? Mega!

    OdpowiedzUsuń
  8. masz fajne buty :) Stylizacja bardzo fajna:) Też lubię takie sportowe:)

    OdpowiedzUsuń
  9. calosc super a w bluzie sie zakochalam:)!!!!!!!!!!!! obserwuje i zapraszam do mnie;)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bosko!!!! I ten lakier ♥ *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz boską bluzę! *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.