piątek, 6 lipca 2012

U.S.A shorts

Hej♥
Dzisiaj pierwszy dzień wylegiwania na plaży ♥ Wystarczyło 4 godziny, żeby się lekko spalić na słońcu i mieć czerwoną twarz ;/ Całę szczęście do jutra ta opalenizna mi zbrązowieje ;)
Do dzisiejszej stylizacji założyłam szorty z flagą USA i gładką bokserkę. Do tego sandały z ćwiekami, torebkę i biżuterię jako dopełnienie całości.











spodenki-levi's+D.I.Y | torba-six | bokserka-vila | sandały-atmosphere | zegarek i naszyjnik-clarie's | bransoletki i okulary-H&M |

XOXO♥
                                                            Livi ♥

30 komentarzy:

  1. Fajny set,ma w sobie lekki pazur :)
    Słodką masz siostrzyczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie! ;D
    Też się dzisiaj spaliłam, na twarzy masakra. ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. masz świetne wszystko *.* ale najbardziej podoba mi się torebka. Może trochę oczojebna, ale taka właśnie chyba ma być : )

    * Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja, te spodenki, to bym Ci ukaradła, omnsomns *...*
    +śliczną masz siostrę, podobna do Ciebie :3
    T.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna stylizacja!
    i te szorty!!

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś jak podobna z siostrą jak dwie krople wody ! gdzie chodzisz do fryzjera? bo chodziłam do wielu, ale żaden nie był dobry.przez nich mam strasznie zniszczone włosy ! -.- . Jestem z Radomia , więc fajnie by było, gdybyś podała mi adres i/lub nazwę tego salonu. Pozdrawiam i miłych wakacji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz chodzę do takiego salonu na Wałowej. Jeśli chcesz, to napisz do mnie maila, to podam Ci dokładne informacje :)

      Usuń
    2. Ah ! chyba wiem gdzie.na tej ulicy gdzie jest 'Pyszny Bar' ? :D chodziłam tam obok, podobało mi się jak fryzjerki obcinały, lecz po jakimś czasie 'przeniosły' się gdzieś indziej. Byłam bardzo zawiedziona. Następnie chodziłam na Focha , tam fryzjerki strasznie strzępiły i za bardzo obcinały włosy. wrr.

      Usuń
  7. widzę, że pogoda dopisuje ;) kiedy wyjezdzasz do holandi ? i w jakiej jestes teraz miejscowosci ? ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jeszcze dokładnie, ale jakoś pod koniec lipa. A teraz jestem w Dąbkach :)

      Usuń
  8. Boskie spodenki i torba ! *.*
    Zapraszam do mnie na nowy post ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Nom nom, szlachta sie bawi♥ a siostrzyczka jaka podobna do ciebie ;) SUPER!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super spodenki.
    Życzę Ci fajnych wakacji. ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, fajnie :D Siostra to Twój mały klon ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój blog znajduje się teraz tutaj: http://kosmetycznieprzykubkugoracejczekolady.blogspot.com/
    Teraz proszę Cię o zaobserwowanie mojego nowego bloga, a z obserwacji starego (http://kawaii-doll-kawaii-doll.blogspot.com/), który zostanie usunięty , możesz się usunąć.
    Proszę o spełnienie mojej prośby jeżeli chcesz być nadal ze mną w kontakcie i nadal czytać moje posty :) Ja tego pragnę, dlatego tak o to proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ahhh... uwielbiam tą torebkę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne szorty, a torebeczka prześliczna :)
    U mnie w nowym poscie możesz zobaczyć jak zabezpieczyć swoje zdjęcia i treść bloga przed kopiowaniem :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna torebka !
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie : http://yourdaarling.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka Ty już opalona jesteś ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej ;) byłabyś może chętna żeby jechac na kolonię 13-19 sierpnia Paryż, Belgia, Londyn?:>

    OdpowiedzUsuń
  18. na pierwszym zdjęciu masz chyba rozsunięty rozporek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.