niedziela, 12 sierpnia 2012

Asymetryczna koszula

Hej♥
Dzisiejsza stylizacja to połączenie asymetrycznej mgiełki w ptaszki z brązowymi baletkami,  jeansowymi spodenkami i bransoletkami z ćwiekami, które dodają mocniejszego akcentu całej stylizacji. Koszula, baletki oraz bransoletki są to 3 rzeczy z moich ostatnich zakupów w Primarku (pokazywanych w poprzednim poście). Zobaczcie jak prezentuje się całość.












koszula, baleriny- Primark/atmosphere | bransoletki- Primark/opia | spodenki-sh | okulary- H&M |

I jak?

XOXO♥
                                                                       Livi♥

32 komentarze:

  1. podoba mi się ;)*

    OdpowiedzUsuń
  2. bez obrazy ale nie łądnie CI w koczkach.Ale koszula i balerinki rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi sie, uwielbiam ciuchy asymetryczne ;) Buziaki, w wolnej chwili zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i ja się pytam, gdzie jest ta różowa torebeczka , gdzie wszędzie z nią chodzisz ?! ;o

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak słoooodko :D *.* Mam taki sam kolor paznokci jak ty masz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna bluzka , uwielbiam bluzki z kołnierzami ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogólnie fajnie, tylko wciągnęłabym przód bluzki ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne! :)
    i śliczna ta koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam pytanie, nie myślałaś może o tym, żeby dodać coś w stylu instrukcji; lub filmik jak robisz sobie tego koczka ? podoba mi się i jestem ciekawa jak powstaje. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam już o tym i może postaram się zrobić taki filmik instruktażowy w przyszłości :)

      Usuń
  10. Świetna ta koszula !
    Bardzo mi się tutaj podoba . Masz fajny styl pisania i Twoje posty są ciekawe :)
    Obserwuję i mam nadzieję , że mogę liczyć na to samo :*

    OdpowiedzUsuń
  11. jeszcze będziesz musiała sobie kupić nową walizkę, bo te nowe ciuchy chyba Ci się nie zmieszczą ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna koszula :D
    zapraszam na rozdanie:
    http://highwayy-to-hell.blogspot.com/2012/08/loteria.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszula*.*Zapraszam do mnie:
    www.marika--fashion.blogspot.com
    www.marika--fashion.blogspot.com
    www.marika--fashion.blogspot.com
    Oraz na bloga koleżanki:
    www.przyjaciolki123aww.blogspot.com
    www.przyjaciolki123aww.blogspot.com
    www.przyjaciolki123aww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog *.*
    świetny outfit :)
    koszula najlepsza :)
    zapraszam do siebie... ja obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oddaj mi tę bluzke <3 piękna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładna stylizacja i świetny blog! ;)
    http://co-la-da.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. mam podobną bluzkę, lecz dostałam ją z Anglii jest tylko inny kolor, niż twoja :)

    zapraszam na mojego bloga, właśnie trwają zgłoszenia do konkursu, i ty masz szanse w nim wziąć udział, serdecznie zapraszam <3
    modajesttylkojedna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ŚWIETNY BLOG :D
    też chcę takiego koczka *.*
    dasz instrukcje jak go zrobić?
    obserwuje i zapraszam do mnie. :*
    http://dissimilarity-is-taking-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;*
      Hmm.. pomyślę może nad zrobieniem filmiku instruktażowego jak zrobić takiego koczka :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.