niedziela, 5 sierpnia 2012

Avifauna

Hej ♥
Dzisiaj pokażę Wam zdjęcia z wczorajszej wycieczki do Avifauny, która znajduje się w Alphen nad rzeką Ren. Avifauna jest to wielki park, coś a'la zoo, w którym można podziwiać wiele gatunków ptaków z całego świata zarówno te, które widzimy w Polsce, ja i te niezwykłe, tropikalne.
A co do outfitu to założyłam bluzkę z motywem galaktyki pokazywaną w poprzednim poście ♥.♥,  morelowe rurki i różową torbę.































bluzka- april evil/the sting | rurki- pull&bear | torba-six |

XOXO ♥
                                                         Livi♥

19 komentarzy:

  1. Wcześniej ta bluzka mi się podobała ale teraz tpo kompletnie *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, ale muszę ... fuj ! :D Mam fobię i wstręt do jakichkolwiek ptaków :( . Ale outfit przyznam jeden z lepszych :D !

    Pozdrawiam & zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarno-białe zdjęcie z Tobą i ptakami jest zajefajne!!! *.*
    Co do outfitu..... Dla mnie troche za różowo,ale mimo to fajny ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw ! :) Że normalnie uch ,och i ach :D
    Uwielbiam takie miejsca... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjecia, swietnie wyglądasz ! ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie, nie mogę się napatrzeć na ten zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wydaje mi sie , czy troche przybralas na wadze ?

    OdpowiedzUsuń
  9. aaaaaaaa świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepraszam z góry za moje słowa, ale nie podoba mi się. Jest to jedna z gorszych stylizacji. Błagam, różowa torba,różowawe spodnie i bluzka, która też ma w sobie różowy kolor? I jeszcze różowy lakier na paznokciach i u rąk i u nóg?!
    Mogłaś chociaż inna torebkę wziąć. Więc przepraszam, ale za dużo tu różu.
    Poprzednie stylizacje miałaś bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie:*
    Zapraszam do mnie:
    www.marika--fashion.blogspot.com
    www.marika--fashion.blogspot.com
    www.marika--fashion.blogspot.com
    www.marika--fashion.blogspot.com
    www.marika--fashion.blogspot.com
    www.marika--fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. spodnie i torba ja świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz świetnie, a to miejsce jest magiczne!!! : )
    galaxy do Ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor rurek i torebki - cudo :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzka jest moim marzeniem!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna bluzka :)
    zapraszam:
    http://highwayy-to-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna bluzka. ;D
    Zestaw świetny. Zakochałam się w nim .:D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://hope-love-hurt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.