czwartek, 30 sierpnia 2012

Koronkowe wstawki

Hej ♥
Dzisiaj wróciłam już do Polski :) Gdy zajechałam, w skrzynce czekało awizo. Do odebrania była przesyłka od OASAP.com . Tym razem przeglądając ofertę Oasap, w oko wpadła mi szara, bawełniana bluzeczka ze wstawkami z bawełnianej koronki na ramionach i plecach♥ Zobaczcie jak wygląda:





Link do bluzki <klik>
Oraz jeśli macie trochę czasu, zachęcam Was do przejrzenia oferty sklepu Oasap! Na pewno znajdziecie tam coś dla siebie, a ja z czystym sumieniem mogę polecić Wam zakupy w tym sklepie!
http://www.oasap.com/

XOXO ♥ 
                                                               Livi♥

ps. Lajkujemy na Facebook'u  ! 

23 komentarze:

  1. ooo miałam ją zamawiać, zdecydowałam się na ramoneskę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog. Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie ;)

    + zajebista ta bluzka ! <3

    http://ewkoowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa bluzka:)


    Martyna

    PS: Trochę się u nas zmieniło. Od teraz można odwiedzić dwa blogi:

    lifestylowo-modowy:
    ladiesteaparty.blogspot.com

    oraz kulturalny:
    ladiescoffeeparty.blogspot.com

    Zapraszamy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna bluzka i te koronki <33 kocham je ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zamawiasz w internetowym sklepie, jak jest on na USA, w $?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat rzeczy z Oasap dostaje w ramach współpracy, więc za nie nie płącę .Ale jeśli chcesz coś tam zamówić, to masz do wyboru 3 waluty płatności : w $,£ i w € :)

      Usuń
  6. uwielbiam koronki! bluzka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnego masz bloga;)
    śliczna ta bluzeczka . :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna bluzeczka ;]
    Zapraszam do mnie mycolorfashioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. dodasz coś na allegro ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o wlasnie kiedy wystawiasz jakies rzeczy na allegro ? ;D

      Usuń
    2. Właśnie od wczoraj robię przegląd w szafie i postaram się wystawić coś jeszcze dzisiaj :)

      Usuń
    3. aa spoczko :p

      Usuń
  10. taka trochę babcina ta bluzka mi się wydaje.. albo nie iem, z poważna jak na twój wiek..
    T.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czym wracałaś? :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.