wtorek, 28 sierpnia 2012

Last shopping

Hej ♥
W sobotę byłam na ostatnich zakupach w Rotterdamie. Kupiłam kilka rzeczy w Primarku, a dokładniej kilka dodatków, ponieważ większość ciekawych ubrań z Primarka kupiłam podczas poprzednich zakupów i teraz nic nowego nie dołożyli. Ale udało mi się jeszcze znaleźć pudrowy komin w kokardki, szarą torbę, legginsy, które fajnie skomponują się z parką, grubym swetrem i kozakami w chłodniejsze dni, mały pudrowy portfelik i pierścionek do kompletu z naszyjnikiem z poprzedniego posta.







portfel - 3,5   | pierścionek- 3  | komin- 4  | legginsy- 6  | torba- 9 € |

Mam dla Was jeszcze małe info :)
Wczoraj założyłam Fanpage Livi na Facebook'u . Także jeśli chcecie być na bieżąco z nowymi postami na blogu itp. zlajkujcie Livi :)

XOXO ♥
                                                                       Livi♥

22 komentarze:

  1. według mnie rewelacyjne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ty powinnas miec garderobe ;/ masz tyle ubran i tych blyskotek ze masakra przez caly rok mozesz miec codziennie inny outfit a i tak ci ubran nie zabraknie . wspolczuje tylko twoim rodzicom ze musza wydawac tyle kasy . zauwazylam ze ty jak jestes gdzies to kupujesz wszystko na sile a nie tylko po to bo jest ci potrzebne. pozdrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jest to prawda ;/.. nie sztuka wydać koło dwóch stów na buty , albo jakąś inną rzecz .. tylko sztuka jest wydać 40 zł. na cały komplet . Sory .. ale niestety tego powinnaś się trzymać prowadząc bloga by ludzie mogli brać czasem z cb. przykład . A ty wydajesz kupe kasy na pierdoły (przepraszam za wyrażenie) które , po czym widzę że są mało tb. potrzebne .. ale przecierz twojastronka i rób co chcesz . Pozdr.

      Usuń
    2. zgadzam sie z powyzszymi komentarzami

      Usuń
    3. ja też .

      Usuń
    4. Takie zakupy planuję cały rok, odkładam na nie przez cały rok szkolny kieszonkowe i dlatego w wakacje mogę sobie pozwolić na takie zakupowe szaleństwo. W ciągu roku szkolnego nie kupuję tylu rzeczy, więc myślę, że zrobienie takich zakupów raz w roku to nic złego, tym bardziej, że specjalnie odkładam na nie pieniądze przez cały rok :)

      Usuń
    5. Cały rok , cały rok i jeszcze raz .. ok . Ja też odkładam kase przez caały rok na ciuchy i inne gadżety no ale żeby aż tylee . o.o Może pokaż nam swój must have , albo skąd czerpiesz inspiracje .. niech będzie jak dawniej . Boo .. możliwe że w końcu się to znudzi . ;)

      Usuń
    6. noo dokladnie .

      Usuń
  3. najlepsze są legginsy i torba ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne genialna torba i komin <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne rzeczy *.*
    Zapraszam do mnie:
    www.marika--fashion.blogspot.com
    www.marika--fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie zazdroszczę Ci tych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog ;D
    Obserwuje i liczę na to samo ;D
    http://sandrakazmierska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. *_* jakie piękności, zazdroszczę :D
    napiszę na maila bo mam do ciebie parę pytań co do bloga ;)

    Zapraszam na mojego http://eway-bolg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczne rzeczy, czekamy na outfity! :)

    zapraszam do mnie. :>

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też chcę !!! ♥
    zapraszam do mnie : http://seriessworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie rzeczy strasznie mi się podobają ♥
    zapraszam do mnie mycolorfashioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.