piątek, 17 sierpnia 2012

Nowości

Hej ♥
Dzisiaj ponownie byłam na zakupach. Tym razem jechałam w wyznaczonym celu- po vansy, których kupno zaplanowałam przed wakacjami. Wybrałam panterkowe ♥.♥ Przy okazji wstąpiłam do Primarka i tam jeszcze kupiłam kilka rzeczy. Zobaczcie:

vansy- men at work 70 




 torby- Primark ,obie po 11 


naszyjniki- Primark ,oba po 3 



ramoneska- Primark, 25 



 lordsy w panterkę - Primark 8      baleriny z ćwiekami - Primark 13 


XOXO♥
                                                 Livi♥

33 komentarze:

  1. Świetne Vansy i czarne baleriny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie Vansy :D

    Zapraszam na rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. no to się obkupiłaś :) świetne rzeczy ^^ aj vansiki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie polecam Vansów, są do kitu, rozklejają się po miesiącu chodzenia :/ Też chciałam kupić, ale kolega odradził, bo ma :P Duuuuużo lepsze CONVERSY ♥♥♥ ! Aaaa, tak to wszystko świetne :) Pozdrawiam :*:* XOXO

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zakupy naszyjnik i Vensy cudowne

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne balaerinki no i Vansy *.* dużo musiałaś odkładać kieszonkowego,by robić tyleeeee zakupów ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Szalejesz na zakupach <3 Wszystko mi się podoba ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. VANSY !!!!! *.* śliczne :D codziennie coś nowego :) wszystkie rzeczy cudowne. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ohydne vansy, ale reszta jak najbardziej na tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaj tak ! zgadzam się. wybrałabym raczej kolorowe niż te. do czego je można założyć ? tylko do czarnych i brązowych ubrań, chociaż brązowe nie zawsze pasują. ;_;

      Usuń
  10. VANSY<3 chociaż ja bym wybrała inny wzór ... ramoneska , czarna torba i czrne baleriny są MEGA ! Widzę , że zakupy udane :)
    Pozdrawiam
    trendy-dummy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Vansy , torebki , buty , biżuteria świetne !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko kupujesz za swoją kasę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie wszystko, ale większość. Do częśći ubrań dokładają mi się rodzice lub kupują niektóre rzeczy :)

      Usuń
  13. vansy i ramoneska najlepsze, w takim wzorze na vansach będziesz na pewno wyglądać oryginalnie, a poza tym ładnie :)) Pozdrawiam, J. ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. skad masz na to tyle kasy ? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poprostu jest bogata i sra kasa tyle tych ubran kuopuje raz zalozy i pozniej nie chodzi. Bez sensu

      Usuń
    2. Cały rok odkładam kieszonkowe, w ciągu roku sprzedaje niektóre rzeczy na allegro i w ten sposób zbieram :)

      Usuń
  15. ile będziesz jeszcze tam gdzie jesteś ? :>

    OdpowiedzUsuń
  16. jesteś w Holandii ?

    OdpowiedzUsuń
  17. czy masz zamiar moze sobie kupic air-maxy ? i czy ci sie podobaja ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zamierzam ich kupować, aczkolwiek nic do nich nie mam. Po prostu nie są w moim stylu :)

      Usuń
  18. świetne vansy i baleriny ♥ Kocham twoje naszyjniki .
    Zapraszam do mnie : szalone-moje-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nadal nie rozumiem ogólnego szału na vansy i conversy ... są od dawna, a teraz każdy się nimi jara i kupuje ... ehhh ;\

    OdpowiedzUsuń
  20. no własnie kazdy sie nimi jara i kupuje a ty tez sie jarasz conversami skoro masz ich z 2 pary czy wiecej a teraz kupiłas sobie jeszcze te "przepiekne" panterkowane vansy,... to moze najpierw spojrz na siebie a potem mów na innych ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. kiedy nowy post? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziewczyno dodaj nowy post ! Uwielbiam przeglądać twoje outfity : D

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow!

    VANS is perfect! I want the same one!! you have good taste in fashion!

    Love your blog

    Anny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.