środa, 22 sierpnia 2012

Ombre sweater

Hej ♥
Dzisiaj mam dla Was outfit. Stylizacja miejska, która sprawdzi się np. podczas wycieczki rowerowej :) Założyłam sweterek ombre kupiony w zarze na wyprzedaży w Rotterdamie, jeansowe shorty, panterkowe lordy z primarku pokazywane w poprzednim poście i dla uzupełnienia naszyjnik z wiszącymi kolcami i ćwiekową bransoletkę.  



























sweter-Zara  | naszyjnik i bransoletka- Primark | shorty- sh | lordsy- Primark |

Na koniec chciałam powiedzieć że ostatnio założyłam konto na lookbook'u i fashiolist'cie. Jeśli któraś z czytelniczek ma konto na lookbooku, byłoby mi miło, gdyby została moim fanem na tej stronie oraz jeśli ktoś ma konto na fashiolist'cie może zaobserwować moje konto ♥ Zarówno przekierowanie na moją fashiolist'e i lookbooka znajdziecie w pasku bocznym .

XOXO♥
                                                                  Livi♥

26 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia ! ;D
    zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś przepiękna ! Częściej notki z outfitami proszę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Boska stylizacja ;d oddaj mi rower xd

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny rower :)
    piękny jest ten sweter!! dawno go kupiłaś? wiesz czy jeszcze jest dostępny? i za ile?
    ślicznie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;* Ten sweter kupiłam jakoś 2 tygodnie temu, ale w Holandii, więc nie wiem czy będą jeszcze w Polsce. A dałam za niego 10 €, czyli ok. 40 zł :)

      Usuń
  5. o boszeee jaki swietny sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny sweterek i.. mega rower, stylowy, nonono! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ile zarabiasz na blogu ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. rower mega xd

    śliczne buciki *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. ej ten super świetny jest ! ty całe wakacje w tej Holandii jesteś ?:D

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny sweterek :)
    Poza tym bardzo stylowy rowerek :O
    zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  11. sweter i naszyjnik ♥ Uwielbiam motyw Ombre .
    zapraszam do mnie ; szalone-moje-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz super sweterek <3 . Podoba mi się ta stylizacja .

    Jak masz chwilkę czasu wpadaj do mnie :3

    http://blog-o-modzie-tori.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polubiłam na LookBooku i FashionLiście

      Usuń
  13. wygladasz swietnie, pochwal sie swoja stylizacja na www.facebook.com/fashionbloggerspoland :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rower świetny i stylizacja super;), sweterek boski:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.