niedziela, 26 sierpnia 2012

Pantera



Hej ♥
W dzisiejszym poście pokażę Wam mój wczorajszy outfit. Set ten jest w miejskim stylu . Skórzaną ramoneskę połączyłam z t-shirtem z nadrukiem z panterą, (którą kupiłam w piątek^^) zwykłymi rurkami i do tego panterkowe Vansy ♥ Dodatkiem do całej stylizacji jest naszyjnik z głową pantery i mała czarna torba na łańcuszku z ćwiekami, która pojawiła się już w poprzednim poście.













buty- Vansy | ramoneska- Primark | spodnie- Primark | naszyjnik- Primark | bluzka - Vero Moda | torba- Primark |

HYPE na lookbook'u ? <klik>

XOXO♥
                                                             Livi♥

18 komentarzy:

  1. Uwielbiam panterkowe vansy osobiście mam takie, tyle, że tęczowe. ^^ Mam pytanie, mianowicie jakich kosmetyków używasz na co dzień? c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na co dzień używam pudru mineralnego, różu do policzków i tuszu do rzęs :)

      Usuń
  2. ciekawie :) kiedy wracasz ?

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym na twoim miejscu założyła czarne spodnie, reszta jest ok. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy miałaś jeszcze jakieś sesje oprócz tej o której kiedyś pisałaś na blogu? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przemega ! uwielbiam takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O Mateńko ty masz paznokcie w kształcie migdała! ♥ Oddaj ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. otagowałam cię na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz bardzo dojrzale w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Vans'y ♥ Cała stylizacja świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Vansy <3
    Całość rewelacyjna !

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajnie kurtka świetna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Panterka <3 Bardzo dobrze dobrane ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam, mozesz podać nazwę slkepu albo link do strony na której kupiłac te vansy?:)
    PS: BARDZO FAJNY BLOG, JUZ DAWNO CIE OBSERWUJĘ

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.