sobota, 4 sierpnia 2012

Sales

Hej ♥
Dzisiaj byłam w Alphen w Avifaunie, ale post ze zdjęciami dodam jutro albo pojutrze.
Wczoraj pokazywałam Wam zdjęcia z piątkowych zakupów w Rotterdamie, a dziś pokażę co udało mi się znaleźć na wyprzedażach. W sumie na chodzeniu i szperaniu w sklepach w poszukiwaniu fajnych ciuszków spędziłam 4,5 h ! Na tamtych zakupach udało mi się też wywęszyć, że w innej dzielnicy Rotterdamu jest Primark ♥♥ Więc za tydzień znów wybieram się na zakupy.

 pólbuty- shoeoutlet % 5 


bluzka z baskinką- zara % 6 

 bluzka- zara % 10 


bluzka- zara % 8 


sweterek ombre- zara % 10 

 bluzki ombre- only % 5 


bluza- zara % 10 


oraz gwóźdź wczorajszych zakupów - bluzka galaxy ♥.♥- the sting/april evil  25 

Jak Wam się podobają?

XOXO♥
                                                                         Livi♥

18 komentarzy:

  1. świetne rzeczy!!! najlepsza ostatnia bluzka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzki z zary są fajne :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne rzeczy ♥ mam podobne buty ;>

    pozdrawiam, Aieaa.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podłączam się do pytania wyżej ? :}

      Usuń
    2. Buty? Jest napisane, że w Shoeoutlet :)

      Usuń
  4. Jezuu. Boskie ♥
    Zakochałam się w butach i bluzie ombre ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne,świetne,świetne!<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna bluzka ombre biało-szara, sweterek i bluzka galaxy!:) Najlepsze!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. MMMM galaxy ♥.♥ Mam tunikę z tym wzorem♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaaaaaaaaaaa, ale śliczne :D ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty- rewelka, w ogole bardzo stylowe zakupki :-) Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne buty! A bluzka z flaga, megaa!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweterek ombre jest świetny *.*

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://hope-love-hurt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.