czwartek, 2 sierpnia 2012

Shopping

Hej ♥
Strasznie szybko leci czas w te wakacje. Mój pobyt nad morzem w tym roku już się zakończył. Jak to nad polskim morzem pogoda była zmienna, ale na 3,5 tygodnia pobytu, 2 tygodnie miałam pogody, więc nie było tragedii :p A od dwóch dni jestem już w Holandii. Dzisiaj byłam na pierwszych zakupach w Zoetermeer a jutro prawdopodobnie pojadę do Rotterdamu. Jak na razie skusiłam się na dwie bluzki, koszulę z kołnierzykiem w ćwiekach ♥ i pierścionek liść.  
koszula- Only/Vero moda 35 

 



pierścionek - Zeeman 1,30 




Bluzka- % Vero moda  5 



bluzka- % Vero moda 7,5 


Jak Wam się podobają zakupy?

XOXO♥
                                                                              Livi♥

15 komentarzy:

  1. Zakupy zdecydowanie mi się podobają :) Życzę miłego pobytu w Holandii ;* Czy mogłabyś napisać ile te rzeczy około kosztują w złotówkach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WSZYSTKO RAZY CZTERY NIEJ WIĘCEJ I NA ZŁOTÓWKI CI WYCHODZI :D
      T.

      Usuń
    2. Dziękuję ;* Euro jest teraz jakoś po 4 zł z groszami to wystarczy te ceny pomnożyć przez 4 i Ci wyjdzie ile w złotówkach :)

      Usuń
    3. Dzięki ;)

      Usuń
  2. ŚLICZNA KOSZULA I BLUZKA NA RAMIĄCZKA *..*
    T.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakupy udane widzę :)) świetna ta koszulka na ramiączkach ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne!!! Życzę miłego pobytu :)

    Zapraszam,zostałaś przeze mnie otagowana! Jeśli nie lubisz tego typu zabaw to przepraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zakupy;) a pierścionek jest boski ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ten pierścionek jak i ostatnia bluzka najbardziej mi się podobają ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne rzeczy! pierscionek bardzo ciekawy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.