czwartek, 20 września 2012

Galaktyka

Hej ♥
Nie mam nowego outfitu, ale najprawdopodobniej jakieś nowe zdjęcia będę miała w sobotę ♥
Dzisiaj wstawię kilka fotek outfitu z niedzieli kiedy nie było jeszcze tak zimno jak teraz brrrr ;c
Ostatnio bluzkę galaxy pokazywałam w zestawie z panterkowymi tenisówkami, a dzisiaj możecie zobaczyć ją w nieco innej wersji - z baletkami z ćwiekami i ramoneską,a do tego różowa torba :)





kurtka, baletki- Atmosphere/Primark | kolczyki- Primark/ Opia | rurki- no name | torba- six | bluzka- April Evil/The Sting | bransoletki- House |

XOXO♥
                                                                                  Livi♥

25 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja! :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. hej :) widzę, że masz trochę ubrań z Primarka; kiedyś nawet chyba widziałam jak w fotorelacji pokazywałaś że robiłaś tam zakupy :> (nie wiem czy dobrze pamiętam :P)
    powiedz mi jak wyglądają ceny w sklepach stacjonarnych w porównaniu do tych na allegro :> jestem strasznie ciekawa! i mam nadzieje, że będe miała okazje zawitać do takiego sklepu bo u mnie w pobliżu nigdzie nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie nie przeglądałam już dawno ubrań z Primarka na allegro więc nie wiem jakie tam są ceny. Ale przeliczając ceny sklepowe na złotówki to będzie gdzieś ok. 15 zł za zestaw 9 par kolczyków albo naszyjnik więc myślę, że na allegro dodatki kosztują podobnie nie biorąc pod uwagę kosztów wysyłki :) Co do ubrań to np. sweter kosztuję ok.50 zł :p
      Pozdrawiam ;D

      Usuń
    2. aha, rozumiem :) to dziękuje za odpowiedź!

      Usuń
  3. Bluzeczka, bransoletki i buty- cudowne :) Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. łaaaaał :D wszystko mi sie bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw, naprawdę wszystko mi się podoba, całość ładnie ze sobą współgra. Jest dziewczęco, ale też ostro i rockowo, a nic się nie gryzie. Gratuluję bardzo udanej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, najbardziej spodobała mi się bluzeczka i torba. A gdzie kupiłaś bransoletki? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny blog :)
    Obserwujemy?
    king-stonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. gimbus śledz,brzydal <3333333333333 szczar ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post. Kocham tą Twoją ramoneskę. ♥
    Wgl kocham Twój blog. Ślicznie się ubierasz no i wgl cała jesteś śliczna. ;)
    Mam takie małe pytanko, jakiej muzyki słuchasz?
    Bo nurtuje mnie to pytanie a nie mogę nigdzie wyczytać. Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :)
      Ogólnie nie skupiam się na jednym gatunku słuchanej muzyki i szczerze, to nie potrafię określić jakiego dokładnie słucham, bo często mi się one zmieniają ^^ Ale takim jednym wykonawcą, którego kocham jest Lana Del Rey ♥♥
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz;*
Na wszelkie komentarze z pytaniami odpowiadam pod postem.
Wulgarne komentarze nie będą akceptowane.